26659
۱۵ مهر ۱۳۹۶
مدیر گروه سلامت خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد؛

برگزاری دوره‎های آموزشی فرزندپروری ویژه والدین همزمان با هفته کودک در مدارس استان زنجان

شیرین بخشی مدیر گروه سلامت خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از برگزاری دوره‎های آموزشی فرزندپروری ویژه والدین همزمان با هفته کودک در مدارس استان زنجان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، شیرین بخشی در جلسه هماهنگی برنامه‎های هفته ملی کودک در استان، اظهار کرد: جلسات آموزشی در زمینه تغذیه سالم، با تاکید بر هزار روز طلایی در خانه‎های بهداشت، مدارس، پایگاه‎های سلامت و … در طول هفته کودک در استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کلاس‎های آموزشی برای خانواده‎ها در زمینه رعایت ایمنی از دیگر برنامه‎‏های پیش‎بینی شده به مناسبت هفته ملی در استان زنجان خواهد بود، تصریح کرد: برگزاری دوره آموزشی فرزند پروری، ویژه والدین در سطح مدارس از دیگر برنامه‎های دانشگاه علوم پزشکی استان به شمار می‎رود.

در ادامه این جلسه کارشناس اداره انجمن و اولیای اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه مراسم گرامیداشت روز کودک همزمان با 15 مهرماه در سطح همه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی‎ استان زنجان برگزار می‎شود، اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه‎های پیش‎بینی شده است.

عدالت عجملو با اشاره به اینکه همایش پلیس دوره اول ابتدایی توسط سازمان دانش‎آموزی استان زنجان همزمان با هفته کودک برگزار خواهد شد، یادآور شد: ارائه مشاوره رایگان به مناسبت هفته بهداشت روان از دیگر برنامه‎های اداره کل آموزش و پرورش استان به شمار می‎رود.

وی به ساماندهی سرویس‎های مدارس در سطح استان زنجان اشاره کرد و افزود: 90 درصد از سرویس‎های مدارس بدون وجود مشکلی، کار سرویس‌‏دهی را آغاز کرده‎اند.

 

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار