26484
۱۳ مهر ۱۳۹۶
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد خبر داد؛

برگزاری جلسەی هماهنگی هفتە ملی کودک با حضور مسئولین شهرستانی

افسانه بازیار مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد از برگزاری جلسەی هماهنگی هفتە ملی کودک با حضور مسئولین شهرستانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شمارە ١ مهاباد خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مدیر کانون پرورش فکری گفت: هفتە ملی کودک از ١٥ مهرماه شروع می گردد کە با توجە بە پیش‌بینی های انجام‌شدە در نظر داریم برنامەهای متنوعی در ردە سنی کودکان و نوجوانان انجام شود کە شامل برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شمارە ١ و ۲ بە مدت یک هفتە، برپایی ایستگاه‌های قصەگویی، برپایی کارگاه نقاشی و کاردستی و اجرای نمایش عروسکی فی‌البداهە و چند برنامە دیگر خواهد بود.

 

افسانە بازیار افزود: در ادامە طرح “من محیط‌‌ بان هستم” و همچنین طرح “بخوانیم و ببخشیم” برنامەهایی در دستور کار است کە در این هفتە آنها را اجرا خواهیم کرد.

 

 

 

وی ادامە داد: مقرر شدە است با هماهنگی شورا و شهرداری شهر مهاباد، برنامەهای اجرا شدە، در چند روستای حومە مهاباد نیز بەصورت سیار برگزار گردد.

 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳٤٤ بر اساس متد آموزشی فرانسە بە منظور استعدادیابی و پرورش استعداد کودکان و انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی تاسیس شدە است کە در هفتە ملی کودک بە صورت رایگان از میان کودکان و نوجوانان عضوگیری می‌کند.

 

منبع: هاژه

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار