26334
۱۲ مهر ۱۳۹۶
۱۶مهرماه به مناسبت روز جهانی کودک برگزار می‌شود؛

جشنواره نقاشی «کودکیم آرزوست» در پارک شانو مریوان

انجمن خیریه لاوین جشنواره نقاشی «کودکیم آرزوست» را به مناسبت روز جهانی کودک در پارک شانو مریوان برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، روز جهانی کودک بهانه ای برای ورود به دنیای کودکان است؛ برای ورود به این دنیا باید دنیابزرگی خود را برای ساعاتی فراموش کنیم و باکودکان همراه شویم. بازگشت بە زبان کودکانه نیز قدم بعدی است.

در سال 1396 انجمن خیریه لاوین به منظور حمایت از کودکان بی سرپرست ویاکودکان بدسرپرست ، کمیته آموزش و هنر کودکان را ایجاد کرد.و از سال 1394 برگزاری جشن های فرهنگی به مناسبت های خاص در جهت حمایت از این عزیزان ایجاد گردید . و روز 8 اکتبر ؛16 مهر ” روز جهانی کودک ”نیز یکی دیگراز برنامه های کە درنظرگرفتە شدە است که باافتخارسومین سال برگزاری آنرا شاهد خواهیم بود.

انجمن خیریه لاوین معتقد است که با مشارکت مردم و ترویج اقدامات انسان دوستانه از جمله فعالیت های آموزشی و هنری می توان دنیای بهتری را برای کودکان ایجاد کرد .

هدف انجمن خیریه لاوین از برگزاری جشنواره (کودکیم آرزوست) ، تقویت نشاط اجتماعی وتقویت قدرت تخیل واستعدادهای کودکان زیر ۱۵ سال و به خصوص کودکان تحت پوشش انجمن می باشد. برنامه های این روز شامل نقاشی فردی و گروهی ، بازی و قصه گویی و رونمایی از شعار ویژه صلح می باشد.

کودکان، آسیب پذیرترین قشر در جامعه هستند و از نیازآنان از جمله نیاز های اولیه و پرورش استعداد و هنر هایشان نباید کاست وکم توجهی شود. عدم توجه به وضعیت کودکان به علت مشکلات اقتصادی باعث سرکوب شدن علایق ولطمە بە روحیە کودکان شدە و درآینده جامعە ای پر از انزوا وناموفق خواهیم داشت.

در مقدمه کنوانسیون حقوق کودک آمده است که: « کودک باید در فضایی سرشار از خوشبختی ، محبت و تفاهم بزرگ شود ».

 

در پایان لازم به ذکر است که موضوع نقاشی امسال «دوستی و مهربانی» است.

 

منبع: زریوار خبر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار