26237
۱۲ مهر ۱۳۹۶
علیرضا ابوالحسنی گفت:

روز جهانی و هفته ملی کودک برای توجه به نیازهای دوران کودکی

معاون فرماندار اشکذر گفت: روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی ارزشمند برای جلب توجه افکار عمومی به اهمیت دوران کودکی ، نیازها و خواسته های کودکان امروز است.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا ابوالحسنی در نشست هماهنگی و برنامه ریزی فعالیت های روز جهانی و هفته ملی کودک  با اشاره به تقارن زمانی ایام ماه محرم و هفته‌ ملی کودک گفت: نهادینه‌کردن ارزش‌های تربیتی و انسان‌ساز عاشورای حسینی از اولویت‌ های متولیان حوزه کودک و نوجوان باشد  و از این رو فعالیت‌های این هفته با رویکرد «آموزه‌های عاشورایی» برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: کودکان برکت زندگی وسرمایه های آینده جامعه هستند که باید توجه بیشتری به این قشر آسیب پذیر جامعه از سوی مسوولان صورت گیرد.

معاون فرماندار اشکذر یاد آور شد: برای رشد و نمود کودک نیازهایی لازم است که وظیفه مسوولان است که به این نیازهای  توجه ویژه داشته باشند ودر راستای آن با برنامه ریزی های مناسب اقدام نمایند.

وی تصریح نمود:  بزهکاری در کودکان نکته قابل توجهی است که باید مورد توجه تمامی  مسوولان  قرار گیرد و در راستای رفع آن برنامه ریزی های خاصی  از سوی آنها صورت گیرد.

ابوالحسنی  افزود: بحث کودک آزادی موضوع دیگری است که باید در دستور کار دولت قرار گیرد و برنامه های خاصی را برای رفع آن درنظر بگیرد.

وی ضمن بیان اینکه خانواده ها نقش اصلی در پرورش و شکل گیری شخصیت کودک دارند گفت: یکی از راههایی که منجر به شخصیت دادن به کودکان  می شود بازی والدین با کودکان است ، بنابراین باید برنامه ریزی های لازم برای براگزاری یک برنامه کلی دراین راستا در شهرستان صورت گیرد .

وی تصریح نمود:  مهر ورزی  و نحوه محبت کردن عامل بالندگی کودکان است که باید در برنامه های هفته مذکور مورد توجه قرار گرفته شود.

ابوالحسنی یاد آور شد : ما به عنوان مسوولان شهرستان باید دیده های خود را به بهانه این روز ، خوب بگشاییم و برای انسان های کوچک حتی اگر کار کوچکی هم هست انجام دهیم.

 

 

 

منبع:اشکذر خبر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار