26027
۱۱ مهر ۱۳۹۶
رئیس اداره بهزیستی تربت جام عنوان کرد؛

ستاره‌ها ملاک میزان تعیین شهریه مهدکودک‌ها در تربت جام

ظفر مقدم رئیس اداره بهزیستی تربت جام از افزایش ۱۲ درصدی شهریه‌های مهد کودک‌ها نسبت به سال گذشته و ابلاغ آن به تمام مهد کودک‌ها خبر داد و میزان شهریه‌ها را طبق طبقه‌بندی مهدکودک‌ها به صورت سه ستاره، دو ستاره، یک ستاره و تک ستاره مشروط بدون ستاره بیان کرد.

به گزارش کودک پرس ، ظفر مقدم گفت: در حال حاضر ۴۳ مهد کودک در سراسر تربت جام فعال بوده که ۲۴ مهد کودک در شهر و ۱۹ مهد کودک روستایی است.

وی درادامه گفت: شهریه مهد کودک ها با توجه به ستاره آنها که براساس کیفیت، فضای آموزشی و امکانات موجود اعطا شده نیز متغییر خواهد بود و بین شهریه مهدکودک با ستاره و یا ستاره کم تفاوت و جود دارد.

رئیس اداره بهزیستی تربت جام با تاکید به اینکه تمام مدیران، موسس ها، مربیان و خدمه مهد کودک ملزم به گذراندن دوره ارتقای آموزش مهد کودک هستند گفت: طرح ارتقای آموزش مدییران و مربیان مهد کودک با همکاری این اداره در قالب ۱۵ روز ملزم به گذزاندن این دوره کرده و هیچ مربی یا مدیری بدون گذراندن این دوره حق فعالیت در مهدهای کودک را نخواهد داشت.

وی افزود: درطول سال از نظر بازرسی بهداشتی، اموزشی و استحکام بنا برنامه نظارت بر مهد کودک ها را داریم که بصورت کارشناسی بازید مستمر صورت می گیرد.

مقدم خاطر نشان کرد: هر مهد کودک برای ۶ نفر در شهر و ۵ نفر در روستاها اشتغال ایجاد می کند ودر مجموع برای ۲ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 

منبع: قدس آنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار