25688
۱۰ مهر ۱۳۹۶
حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی

سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر نسل کشی مسلمانان میانمار

امروزه در فلسطین به دست رژیم کودک کش اسرائیل، در یمن به دست وهابیت و در میانمار توسط نظامیان و افراطیون، مسلمانان بی‌دفاع را قتل عام می‌کنند و متأسفانه کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، در مقابل این همه جنایت سکوت اختیار کرده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی در ارومیه گفت:با اشاره به کشتار زنان و کودکان بی دفاع مسلمان میانمار، اظهار داشت: ناقضان حقوق بشر خود را مدافع حقوق محرومان و مستضعفان معرفی می‌کنند و جای تعجب است چگونه کسانی که دستشان به خون مظلومان و بی‌گناهان آغشته است، خود را مدعی سرسخت حقوق بشر می‌دانند، استکبار جهانی از این واژه همواره نهایت سوء استفاده را برای پیشبرد اهداف خود داشته‌اند.

وی ادامه داد: امروزه در فلسطین به دست رژیم کودک کش اسرائیل، در یمن به دست وهابیت و در میانمار توسط نظامیان و افراطیون میانمار، مسلمانان بی‌دفاع را قتل عام می‌کنند و متأسفانه کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند و در این زمینه مدعی هستند در مقابل این همه جنایت سکوت اختیار کرده‌اند.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی، حقوق بشر را وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف خود قرار داده و خود در عمل اهتمامی به انجام آن ندارند.

کار استکبار جهانی همواره جنایت و نسل کشی است

حجت الاسلام هاشمی به جنایات آمریکا علیه ملت ایران نیز اشاره کرد و با بیان این که کار استکبار جهانی و به خصوص آمریکا همواره جنایت و نسل کشی است که روزگاری در ایران به دست رژیم پهلوی این کار را انجام می‌داد، گفت:  آمريكا در دوران قبل از انقلاب در كشور ما فرعونيت می‏ كرد، اما موسی زمان آمد و تخت‏ و بخت اين فرعون و دنباله ‏روهای او را واژگون كرد و از بين برد.

وی ادامه داد: امروز هم با این پیشینه سیاه آمریکا بعضی می ‏گويند چرا آمريكايی‌ها با ايران بد هستند، علتش این است ايران يك‏سره در مشت آمريكا بود، همه اجزای اصلی وجود كشور با اراده آمريكايی ‏ها حركت می‏ كرد که امام (ره) آمد و به‏ وسيله اين مردم، آمريكا را از اين مملكت بيرون كرد، پس امروز آن‌ها بايد هم دشمن باشند، بايد هم دشمنی كنند و همين حالا هم با ایران دشمنی می‏ كنند، لذا ما هرگز نباید پیشینه دشمنی آمریکا را با ایران فراموش کنیم.

این فعال فرهنگی با بیان این که کم شدن بغض و کینه به دشمن یک علامت خطر است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری خطاب به مسئولین کشور فرمودند:«نسخه علاج بخش مشكلات به كارگيری نيروی انسانی تواناست و مسؤولان كشور باید جوانان مؤمن و انقلابی را جدی بگيرند». معظم له در پیام خود به حجاج بیت الله الحرام نیز دفاع از فلسطین را وظیفه‌ی اصلی امت اسلامی بیان کردند و فرمودند:« دفاع از فلسطین وظیفه قطعی امت اسلامی است».

منبع:حوزه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار