251424
۲۴ بهمن ۱۴۰۲
حوادث

کودک ۲ساله قربانی درگیری مسلحانه 2 گروه خلافکار شد

دو تبهکار در جریان درگیری مسلحانه با گروه تبهکاری دیگری کودک ۲ساله‌ای را به قتل رساندند.

به گزارش کودک پرس ،پنج شنبه ۸ فوریه ۲۰۲۴، حدود ساعت ۵:۳۵ بعد از ظهر به وقت محلی، یک کاراگاه خصوصی که در حال پیگیری یک پرونده جنایی در خیابان کناوها در شهر چلیوم درمریلند بود، صدای چند شلیک گلوله را شنید و با سرعت به سوی صدا رفت.

او بیرون یک مجتمع آپارتمانی یک زن جوان و یک کودک ۲ ساله را غرق در خون یافت. فورا با پلیس و اورژانس تماس گرفت و آنها را در جریان این جنایت قرار داد. پلیس به محل جنایت آمد و مادر و فرزند نیز به بیمارستان منتقل شدند. کودک که جرمی پوکاسرس نام داشت، همان لحظات اولیه در بیمارستان جان باخت و مادر با جراحات شدید تحت درمان قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه از محل جنایت، شاهدان عینی برای پلیس توضیح دادند که دو نفر به نام‌های اسرائیل فوئنتس جونیور ۳۳ ساله و جانی آلخاندرو تورسیوس ۲۸ ساله در حال تیراندازی به دو نفر دیگر بودند که این مادر و کودک در این درگیری مورد هدف قرار گرفتند و بعد از اینکه مادر و کودک غرق در خون روی زمین افتادند هر ۴ نفر فرار کردند.

با توجه به این اطلاعات پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه ضاربان شروع کرد. پلیس به خانه دو ضارب رفت اما آنها قبل از پلیس از خانه گریخته بودند. با این وجود پلیس توانست با کمک افراد محلی مخفیگاه این دو را شناسایی و آنها را دستگیر کند.

به گفته واحد قتل اداره پلیس شهرستان پرنس جورج، این دو ضارب در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات تا زمانی ادامه دارد که مظنونان دیگر که در این قتل مشارکت داشتند، پیدا شوند و پرونده این قتل همچنان باز است.

اسرائیل و جانی به قتل درجه یک و اتهامات مرتبط متهم خواهند شد. آنها در حال حاضر در بازداشت هستند و به زندان منتقل خواهند شد. کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری مظنونان دیگر به تحقیقات خود ادامه می‌دهند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار