251328
۲۰ بهمن ۱۴۰۲
غزه

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به دیرالبلح و رفح در غزه

منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری دیگر از غیرنظامیان از جمله پنج کودک در غزه در حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش کودک پرس ، حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد.

منابع فلسطینی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی امروز شهر رفح در جنوب غزه را هدف قرار داد که بر اثر آن شماری شهید و برخی دیگر زخمی شدند.

این منابع به تلاش ساکنان و نیروهای امدادی برای خارج کردن پیکر شهدا و نیز مجروحان از زیر آوار اشاره کردند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی مناطق «تل السلطان و السعودی» در غرب شهر رفح را نیز آماج حملات خود قرار دادند.

منابع فلسطینی از شهادت دستکم ۱۴ فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر در حملات به رفح خبر داده و اعلام کردند که در میان شهدا پیکر پنج کودک نیز به چشم می خورد.

از سوی دیگر بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در دیرالبلح در مرکز غزه، «نافذ عبدالجواد» خبرنگار فلسطینی و تنها فرزندش به شهادت رسیدند.

هلال احمر فلسطین نیز از شهادت دو نفر و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر در جریان حملات رژیم صهیونیستی به منزلی در شهر دیرالبلح در مرکز غزه خبر داد.

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی در سلسله حملاتی، خان یونس در جنوب غزه را هدف قرار دادند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار