251290
۱۹ بهمن ۱۴۰۲
حادثه تروریستی کرمان

گنجشک‌های ناتمام

یادواره شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با عنوان گنجشک های ناتمام امروز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات استانداری کرمان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، در این یادواره که خانواده شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان حضور داشتند، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد.

عزت آفرینی شهدا با زبان هنر بیان شود

استاندار کرمان در این آیین با اشاره به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت شهدای این حادثه به طور ویژه دانش آموزان بودند که مظلوم ترین بخش این حادثه هستند.

محمد مهدی فداکار تصریح کرد: عمده شهدا زنان و بچه بودند و جنایت دشمن در این واقعه منحصربفرد است و رسالت هنری بر دوش همگان است تا کار بزرگی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: باید عزت آفرینی این بچه ها با زبان هنر معرفی شود، هر چند کارهای خوبی در این فرصت کم برای تقدیر از شهدا انجام شده، اما انشاءالله برای سالگرد کارهای بهتر اجرا خواهد شد.

استاندار کرمان با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در کانون پرورش فکری کودکان وجود دارد اظهار داشت: خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان ظرفیت بزرگی در تاریخ جمهوری اسلامی برای شناخت دوست و دشمن است.

شهدای حادثه تروریستی کرمان سند افتخار کشور هستتد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: والدین این شهدا که چنین فرزندانی را تربیت کردند که در مراسم شهید سردار سلیمانی حضور داشتند، سند افتخاری برای جمهوری اسلامی و کشور است.

حامد علامتی افزود: مدیون و بدهکار همه شهدا از جمله کودک و نوجوان همین شهر هستیم و امروز با عمق وجود می فهمیم شهید قلب تاریخ است.

وی تاکید کرد: شهدا همیشه کانون اجتماع هستند، بزرگ و کوچک وقتی شهید می شوند، معلم هستند.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد” امروز باید به وظیفه خود به درستی عمل کنیم که وظیفه ما ساختن ایران قوی است تا کشور با علم و ایمان و مدرسه ما قوی شود و در این مسیر الگوی ما شهدا هستند.

یادواره گنجشک های ناتمام به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و از جمعی از کودکان و نوجوانان مصدوم واقعه تروریستی گلزار شهدای کرمان تقدیر به عمل آمد.

۲ انفجار تروریستی انتحاری عصر چهارشنبه ۱۳ دی ماه جاری در مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد که منجر به شهادت ۹۵ نفر از هموطنان‌ شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار