250932
۰۱ بهمن ۱۴۰۲
غزه

بیمارستان‌های خان‌یونس زیر آتش رژیم کودک کش

جنگ ویرانگرانه در نوار غزه برای صد و ششمین روز متوالی با بمباران شدید مناطق مختلف نوار غزه، کشتار‌ها و تخریب گسترده زیرساخت‌ها ادامه دارد.(شنبه) رژیم صهیونیستی در بحبوحه فاجعه انسانی و بهداشتی در نوار غزه، عملیات نظامی خود را در جنوب نوار غزه به ویژه در خان یونس به بهانه جستجوی رهبران حماس در آنجا آغاز کرد.

به گزارش کودک پرس ، شاهدان گزارش دادند که شب گذشته نیرو‌های صهیونیست جنوب نوار غزه به ویژه خان یونس را بمباران کردند، جایی که ارتش اشغالگر مدعی است رهبری داخلی جنبش حماس در آنجا حضور دارد.

در این راستا خبرنگار الجزیره گفت: اشغالگران منطقه بطن السمین در خان یونس در جنوب نوار غزه را به شدت بمباران کردند.

رسانه‌های فلسطینی نیز نوشتند هواپیما‌های اشغالگر و توپخانه به شدت محله و بیمارستان الامل در خان یونس را بمباران می‌کنند. یک فلسطینی نیز بر اثر هدف قرار گرفتن هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی در خان یونس به شهادت رسید.

نیرو‌های رژیم صهیونیستی در اطراف بیمارستان ناصر در خان یونس بمب‌های نوری شلیک کردند.

چند ساعتی است که درگیری‌های شدیدی بین مقاومت فلسطین و نیرو‌های اشغالگر در مجاورت بیمارستان ناصر همراه با بمباران شدید هوایی و توپخانه‌ای در جریان است.

نیرو‌های اشغالگر تعدادی از خانه‌ها را در شهر القراره در شمال شرقی خان یونس منفجر کردند. توپخانه اشغالگران نیز به بمباران منطقه الکتیبه در خان یونس ادامه دادند.

هواپیما‌های اشغالگر همچنین دو حمله به مناطقی در شمال نوار غزه انجام دادند و نیرو‌های صهیونیست متجاوز به این منطقه آتش گشودند. همچنین خانه‌ای در خیابان غزه قدیم در جبالیا البلد در شمال نوار غزه هدف قرار گرفت.

پیکر ۲۹ شهید از مناطق مرکزی نوار غزه بیرون آورده شده و به بیمارستان شهدای الاقصی دیرالبلح منتقل شدند.

بازگشت تدریجی اینترنت و ارتباطات به چندین منطقه در نوار غزه

پس از گذشت هشت روز از قطع خدمات ارتباطی در نوار غزه، شرکت مخابرات فلسطین پس از رفع ایرادات اصلی ناشی از تجاوزات رژیم صهیونیستی، از بازگشت تدریجی این خدمات به مناطق مختلف نوار غزه خبر داد.

شرکت مخابرات فلسطین «پالتل» روز جمعه از بازگشت تدریجی خدمات ارتباطی به مناطق مختلف نوار غزه خبر داد و خاطرنشان کرد: کادر فنی این شرکت طی چند روز گذشته برای تعمیر بسیاری از نقص‌های عمده ناشی از تجاوزات مداوم اسرائیل تلاش کرده‌اند.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «علی رغم جدی بودن و سختی شرایط، نیرو‌های ما توانستند خدمات اولیه را به مشترکان همانند شرایط قبل از قطعی اخیر بازگردانند.»

بیانیه شرکت مخابرات همچنین حاکی از آن است که «دو نیروی فنی آن در جریان تعمیر اخیر بر اثر هدف قرار گرفتن موشک مستقیم به شهادت رسیدند که به این ترتیب تعداد کارکنان شهید این شرکت از ابتدای تجاوز اشغالگران به ۱۴ تن رسید».

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار