250911
۳۰ دی ۱۴۰۲
اجتماعی

۱۳۵ هزار کودک یارانه تغذیه دریافت می‌کنند

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خانواده های دارای کودک ۶ ماه تا پنج سال برای دریافت یارانه امنیت غذایی می توانند به مراکز بهداشتی مراجعه کنند، گفت: تاکنون ۱۳۵ هزار کودک ۶ ماه تا پنج سال تحت پوشش این برنامه قرار گرفته‌اند و ماهانه یارانه تغذیه دریافت می کنند.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خانواده های دارای کودک ۶ ماه تا پنج سال برای دریافت یارانه امنیت غذایی می توانند به مراکز بهداشتی مراجعه کنند، گفت: تاکنون ۱۳۵ هزار کودک ۶ ماه تا پنج سال تحت پوشش این برنامه قرار گرفته‌اند و ماهانه یارانه تغذیه دریافت می کنند.

«احمد رضا اسماعیل زاده»، مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هدف از اجرای برنامه امنیت غذایی، ارایه یارانه تغذیه ای بصورت ماهانه برای خانواده هایی که در دهک های اول تا هفتم جامعه قرار داشته و دارای کودک ۶ ماه تا پنج سال هستند و یک میلیون تا ۶۰۰ هزار تومان یارانه دریافت می کنند.

وی افزود: واجدین شرایط می توانند به مراکز بهداشتی کشور مراجعه کرده و بهورزها و مراقبان تغذیه ای، کودک ۶ ماه تا پنج سال را مورد ارزیابی تغذیه ای قرار داده و کدملی آنها را در سامانه وزارت رفاه ثبت و سپس با بررسی های لازم در صورت تایید یارانه تغذیه ای از فروشگاههای منتخب مواد غذایی دریافت می کنند.

اسماعیل زاده بیان کرد: دهک های اول تا پنج جامعه ماهانه یک میلیون تومان و دهک‌های ششم و هفتم نیز ۶۰۰ هزار تومان یارانه برای خرید مواد غذایی پروتیین، شیر، برنج، حبوبات و روغن دریافت می کنند، البته کودکان این دهک ها هر سه ماه یکبار باید به مراکز درمانی مراجعه کنند و تا زمان بهبود وضعی تغذیه شان تحت پوشش این برنامه قرار دارند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار