250801
۲۵ دی ۱۴۰۲
مونا اسکندری

زنگ حماسه نشریه‌ای برای همه کودکان و نوجوانان

سردبیر نشریه تخصصی کودک و نوجوان زنگ حماسه با بیان اینکه تلاش شد در نشریه به نحوی مطالب ارائه شود که مناسب همه ذائقه‌های مختلف باشد، گفت: تلاش می‌کنیم کودکان و نوجوانان را با هر افکاری جذب کنیم.

به گزارش کودک پرس ، مونا اسکندری در آیین رونمایی از نشریه تخصصی کودک و نوجوان با عنوان «زنگ حماسه» با بیان اینکه ایده‌های مختلفی در ایام برنامه‌ریزی دومین کنگره شهدا مطرح شد، گفت: یکی از ایده‌ها فعالیت مجدد فصل‌نامه و نشریه زنگ حماسه بود که با نگاهی تخصصی به حوزه کودک و نوجوان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه استان همدان به عنوان مهد هنرمندان کودک و نوجوان در سطح کشور شناخته شده است، افزود: به کمک تیمی خوب و قوی جلو آمدیم و تعدادی از هنرمندان خوب همراه شدند تا انتشار نشریه هرچه زودتر رقم بخورد.

سردبیر نشریه زنگ حماسه ادامه داد: خانم زندی به عنوان دبیر سرویس شعر، خانم ضراب‌زاده دبیر سرویس داستان کودک، خانم سماواتی دبیر سرویس نوجوان و در بخش تصویرگری نخبه‌ای بومی به نام استاد شبیری در کنار ما هستند.

اسکندری با بیان اینکه زنگ حماسه باعث شد با افراد و سرمایه‌های بومی زیادی آشنا شوند، تصریح کرد: در این مدت شهدا به گونه‌ای رخ نشان دادند و همراه ما بودند.

وی خاطرنشان کرد: در بازه کوتاهی باید مجله برای تصویرگری آماده می‌شد تا برای دیدار مقام معظم رهبری ارائه شود، فشار کاری زیاد بود اما در مدت زمان کوتاه کار به خوبی انجام شد و از نظر مخاطبین این نشریه فاخر بود.

سردبیر نشریه زنگ حماسه با تاکید براینکه تلاش شد در نشریه به نحوی مطالب ارائه شود که مناسب همه ذائقه‌های مختلف باشد، گفت: ما تلاش می‌کنیم کودک و نوجوانان را با هر افکاری جذب کنیم.

اسکندری در پایان عنوان کرد: نکته مثبت حضور نوجوانان و نوقلم‌ها در این مجموعه بود که در این فصل‌نامه از حضورشان استفاده کردیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار