250763
۲۴ دی ۱۴۰۲
سازمان صداوسیما

مستند شهدای حادثۀ تروریستی کرمان ساخته می‌شود

رئیس مرکز طرح برنامه و بودجه سازمان صداوسیما در دیدار با استاندار کرمان از ساخت مستند شهدای حادثۀ تروریستی 13 دی‌ماه کرمان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، رئیس مرکز طرح برنامه و بودجه سازمان صداوسیما در دیدار با استاندار کرمان از ساخت مستند شهدای حادثۀ تروریستی 13 دی‌ماه کرمان خبر داد.

شاهید مظفری هدف از سفر خود به استان کرمان را نهادینه کردن کرمان به عنوان پایتخت مقاومت دانست و گفت: «کرمان به عنوان یکی از پهناورترین استان‌هاست و با توجه به حادثۀ اتفاق افتاده در شرایط خاصی قرار دارد».

وی توضیح داد: «تلاش ما بر این است که به دستور رئیس سازمان صداوسیما تمام توانمان را برای زنده نگهداشتن یاد شهدا بگذاریم که باعث امید و بصیرت شود».

مظفری گفت: «پیش‌بینی‌شده که برای همۀ شهدای حادثۀ تروریستی، طراحی ویژه و مستندهایی تولید شود که فعلا برای 45 نفر از شهدا 45 مستند ویژه طراحی شده که در دست تولید قرار گرفته و بهزودی کار روایت آغاز می‌شود».

وی همچنین بیان کرد: «بخشی از مستند و نمایش‌های رادیویی روایت‌های مردمی است و هر کدام از آن‌ها می‌تواند تحولی در کشور ایجاد کند».

استاندار کرمان نیز در این دیدار با اشاره به پهناوری استان به لحاظ جغرافیایی و تنوع آب و هوایی گفت: «چالش‌ها و مشکلات استان به همین نسبت زیاد است و خدمات‌رسانی به روستاها و تامین زیرساخت‌ها بهخصوص در حوزۀ رسانه ملی دشوار است».

محمدمهدی فداکار افزود: «هر کدام از شهدای حادثۀ تروریستی کرمان یک روایت جداگانه دارد که می‌توان ساخت مستند را در همین استان و با روایت‌ خانواده و دوستان و همکلاسی‌های دانش‌آموزان شهید شروع کرد»

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار