250726
۲۲ دی ۱۴۰۲
فهمی الزعاریر

۵ هزار کودک فلسطینی قربانی تجاوز اخیر صهیونیستها

نماینده مجلس فلسطین گفت: تعداد شهدا روز به روز افزایش پیدا می‌کند و در حال حاضر بیش از ۵ هزار کودک به قتل رسیده اند.

به گزارش کودک پرس ، فهمی الزعاریر نماینده مجلس ملی فلسطین در پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشور‌های عضو همکاری اسلامی با ابراز تشکر از مجلس شورای اسلامی جهت میزبانی از برگزاری این اجلاس، گفت: قدس نماد صلح است و به همین دلیل محل درگیری شده است. ما انتفاضه‌ها در پیش داریم، نزدیک به ۹۶ روز است که از تجاوز به مردم فلسطین می‌گذرد و چندین هزار تن بمب بر سر مردم بی دفاع فلسطین ریخته شده است و این نسل کشی‌ها و کشتار‌ها در جایی رخ می‌دهد که نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر مربع است. این کشتار‌ها که بیشتر آن‌ها زنان و کودکان هستند باید متوقف شود.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با تجاوز خود علیه مردم غزه، دانشمندان، مهندسان، دانشجویان و افراد بسیاری را کشته اند و بسیاری از خانواده‌ها به صورت کامل از بین رفته اند. چرا جامعه بین الملل تحرکی ندارد و علیه این خشونت‌ها موضع قاطعی نمی‌گیرد.

نماینده مجلس فلسطین افزود: تعداد شهدا روز به روز افزایش پیدا می‌کند و در حال حاضر بیش از ۵ هزار کودک به قتل رسیده اند. مسجد الاقصی هتک حرمت شده و عبادات یهودی در آنجا انجام می‌شود چرا که دولت اسرائیل دولت تندرویی است.

وی اضافه کرد: خواسته ملت فلسطین از جامعه بین الملل این است که علیه نسل کشی و کشتار رژیم صهیونیستی علیه ملت بی دفاع غزه موضع محکم اتخاذ کند، از طرفی نیز اسرائیل به دنبال این بود که مردم فلسطین را مردمی تندرو به جهان معرفی کند، اما وقایع اخیر نشان داد خوی وحشی گری برای سران رژیم صهیونیستی است.

نماینده مجلس ملی فلسطین بیان کرد: همه در جهان از ملت فلسطین حمایت کرده و نسل کشی را محکوم کردند، همچنین مقاومت باعث شد که جهان به نفع مردم فلسطین متحد شوند، همچنین باید گفت که هدف اصلی ملت فلسطین توقف جنگ و توقف تجاوز است و باید از نسل کشی جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: مردم غزه در گرسنگی به سر می‌برند و کمک‌های انسانی باید برای آن‌ها فرستاده شود، از طرفی نیز ما از سرزمین فلسطین خارج نخواهیم شد چرا که آن جا سرزمین ما است. همچنین ما از کشور‌های اسلامی و کشور‌های منطقه می‌خواهیم که روابط دوجانبه خود را با رژیم صهیونیستی کنار گذاشته و عادی سازی روابط را نیز کنار بگذارند.

نماینده مجلس ملی فلسطین در پایان گفت: با نسل کشی و کشتار در غزه مواجه هستیم، اما تسلیم نخواهیم شد و مبارزه را ادامه خواهیم داد. ملت ما افتخار می‌کند که اهل فداکاری است و از حقوق خود دست نمی‌کشد و در سرزمین خود مانند کوه ایستاده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار