250147
۲۴ آذر ۱۴۰۲
اسپانیا:

باید جلوی کشته شدن هزاران کودک و غیرنظامی در غزه رابگیریم

نخست‌وزیر اسپانیا با انتقاد از سیاست‌ اتحادیه اروپا در قبال مساله فلسطین گفت: باید جلوی کشته شدن هزاران کودک و غیرنظامی در غزه را بگیریم؛ اتحادیه اروپا سکوت را بشکند.

به گزارش کودک پرس ، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا در سخنانی اظهاراتی در نشست پارلمان اروپا با انتقاد از سیاست اتحادیه اروپا پیرامون مساله فلسطین خواستار انجام اقدامات مشخص کشورهای عضو در این باره شد.

نخست وزیر اسپانیا در سخنان خود خطاب به نمایندگان پارلمان اروپا تصریح کرد: زمان گفت‌وگوی روشن درباره وقایع جاری در اسرائیل و فلسطین فرا رسیده است.

پدرو سانچز در این خصوص افزود: سکوت را بشکنید و به شکل آشکار و هماهنگی درباره وقایع اسرائیل و فلسطین سخن بگویید.

سانچز افزود: باید جلوی کشته شدن هزاران کودک و غیرنظامی در غزه را بگیریم.

رژیم صهیونیستی در سایه انفعال جهانی و حمایت‌های واشنگتن و غرب جنایت‌های خود علیه مردم غزه را ادامه می‌دهد و مناطق مختلف غزه از شمال گرفته تا مرکز و جنوب این باریکه را بمباران می‌کند.

این در حالیست که سازمان پزشکان بدون مرز امروز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ساکنان شهر و اردوگاه جنین در سایه تداوم عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه این منطقه، نمی‌توانند خود را به بیمارستان برسانند و از همین روی به شهادت می‌رسند.

این سازمان با اشاره به اقدامات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان‌های جنین بیان کرد: نظامیان اسرائیلی به سوی بیمارستان خلیل سلیمان در شهر جنین گلوله گاز اشک‌آور پرتاب کردند. کشتار و حمله به بیمارستان‌ها و خودروهای امدادی جنین باید متوقف شود.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی برای سومین روز متوالی یورش خود به شهر و اردوگاه جنین را ادامه می‌دهد. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی دیگر بر اثر شدت جراحات وارده در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به جنین به شهادت رسیده و به این ترتیب شمار شهیدان یورش نظامیان صهیونیست به جنین به ۱۱ نفر رسیده است. علاوه بر این چندین نفر از فلسطینیان در نتیجه تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی شهروندان فلسطینی زخمی شدند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار