250000
۱۹ آذر ۱۴۰۲
آیت‌الله حائری شیرازی

مجموعه چهار جلدی «راه رشد» روانه بازار نشر شد

کتاب راه رشد یکی از جامع‌ترین آثار در زمینه تربیت کودک و نوجوان تألیف آیت‌الله حائری شیرازی پس از سال‌ها انتظار به چاپ رسید.

به گزارش کودک پرس ، کتاب ۴ جلدی راه رشد اثر آیت‌الله حائری شیرازی یکی از مجموعه‌های بی‌نظیر در راستای معرفی بهترین الگوی دینی تربیت کودک و نوجوان منتشر شد. کتاب راه رشد یکی از جامع‌ترین آثار در زمینه تربیت کودک و نوجوان تألیف آیت‌الله حائری شیرازی است که پس از سال‌ها انتظار به چاپ رسید.

آیت الله محی‌الدین حائری شیرازی، روحانی مبارز و از شاگردان امام‌خمینی (ره) بود. آن مرحوم پس از محروم شدن از تحصیل در دانشگاه، به فراگیری علوم دینی در شیراز روی آورد. پس از آن به حوزه علمیه قم رفت و از جمله از درس‌های خارج فقه و اصول امام‌خمینی بهره گرفت. حائری شیرازی در دوران تحصیل، نزد امام‌خمینی با اعلامیه‌ها و سخنرانی‌های روشنگر ایشان آشنا شد؛ همچنین همانند دیگر شاگردان تحت تأثیر نصایح اخلاقی ایشان قرار گرفت و به بهره‌گیری از اندیشه‌های روشن و انقلابی ایشان پرداخت و قدم در عرصه فعالیت‌های سیاسی گذاشت.

آیت الله حائری شیرازی در دوره مبارزه چندین بار تبعید، دستگیر و شکنجه شد اما دست از مبارزه نکشید. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی مدتی به تدریس در دانشکده الهیات و دیگر مراکز فرهنگی تهران پرداخت. او نمایندگی مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در کارنامه خود دارد و طی حکمی از سوی امام‌خمینی به امامت جمعه شیراز منصوب شد. آن مرحوم در ۸۱ سالگی در قم درگذشت و در حرم فاطمه معصومه (س) به خاک سپرده شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار