249575
۰۱ آذر ۱۴۰۲
کودکان مظلوم غزه

امیرعبداللهیان: بیش از ۵ هزار کودک فلسطینی در حملات رژیم‌ صهیونیستی به شهادت رسیدند

وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص کشتار کودکان مظلوم غزه توسط جنایتکاران صهیونیستی تصریح کرد: غزه تبدیل به گورستان کودکان شده است.

به گزارش کودک پرس ، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به روز کودک در خصوص کشتار کودکان توسط رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در برنامه ایکس نوشت: به تصریح دبیرکل سازمان‌ملل‌متحد و شواهد آشکار، غزه تبدیل به گورستان کودکان شده است.

وی همچنین نوشت: تاکنون بیش از ۵ هزار و پانصد کودک فلسطینی در حملات رژیم‌ صهیونیستی به شهادت رسیدند.

وزیر امور خارجه ایران تصریح کرد: روز جهانی‌ کودک بدون اقدام عملی و فوری جهانیان برای حفاظت از جان کودکان فلسطین، یک تراژدی بزرگ و اسفبار است.

در اولین دقایق بامداد روز سه شنبه، چهل و ششمین روز طوفان الاقصی، جنگنده های رژیم صهیونیستی بار دیگر شهرک جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند که در نتیجه آن منزلی هدف قرار گرفت و شمار دیگری از فلسطینیان بی دفاع شهید و زخمی شدند.

علاوه بر این جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منزلی را در اردوگاه النصیرات بمباران کردند که تا کنون دستکم ۱۷ نفر از جمله زنان و کودکان در این جنایت به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت که محاصره بیمارستان اندونزی از سوی نظامیان صهیونیست همچنان ادامه دارد و پهپادهای اشغالگران هر کسی را که در محوطه های این بیمارستان تردد کند، هدف قرار می دهند.

این سخنگو افزود که برای تخلیه مجروحان بیمارستان اندونزی و انتقال آنها به دیگر بیمارستانهای نوار غزه و یا خارج از آن تلاش می‌کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار