249024
۰۹ آبان ۱۴۰۲
رژیم کودک‌کش

‌دولت کثیف، مرد خبیث

در ادامه محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ایران و جهان، دیروز، هموطنان یهودی با تجمع در شهر‌های تهران، کرمانشاه، اصفهان، یزد و شیراز، ضمن ابراز خشم و انزجار از اقدامات وحشیانه و غیرانسانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اعلام کردند حساب یهودیت از صهیونیسم جداست.

به گزارش کودک پرس ، در ادامه محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ایران و جهان، دیروز، هموطنان یهودی با تجمع در شهر‌های تهران، کرمانشاه، اصفهان، یزد و شیراز، ضمن ابراز خشم و انزجار از اقدامات وحشیانه و غیرانسانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اعلام کردند حساب یهودیت از صهیونیسم جداست.
همایون سامه‌یح نجف‌آبادی، نماینده کلیمیان مجلس شورای اسلامی در گردهمایی ضدصهیونیستی کلیمیان که در کنیسه یوسف‌آباد تهران برگزار شد، گفت: در ماه‌های اخیر نشانه اعتراضات بسیار شدیدی از خود صهیونیست‌ها نسبت به دولت رژیم اشغالگر قدس شاهد بودیم و نتانیاهو خواست این مسئله اعتراضات را تحت‌الشعاع قرار دهد و با حمله به غزه سعی کرد افکار عمومی مردم خودش را منحرف به سمت جنگی نابرابر کند.
نماینده کلیمیان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نتانیاهو و دولت کثیف رژیم صهیونیستی بداند که عواقب این جنگ در نهایت گریبانشان را می‌گیرد و در دادگاه‌های بین‌المللی این مرد خبیث مطمئناً محاکمه می‌شود و به مکافات اعمال خودش خواهد رسید.
سامه‌یح ادامه داد: جامعه یهودی ایران ۲۶۰۰ سال در خاک ایران زندگی کرده‌اند و با فرهنگ مردم ایران خو گرفته‌اند و در این سال‌ها به جز نیکی چیزی ندیده‌اند و همین‌طور جامعه ایرانیان کلیمی به جز وطن‌پرستی کار دیگری انجام نداده اند. جامعه ایرانیان کلیمی چه در قبل از انقلاب زندانیان سیاسی بسیاری داشته و در زمان جنگ تحمیلی شهدا، جانباز و اسیر زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده‌اند و همیشه اطاعت خود را از بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین مقام معظم رهبری اعلام داشته‌اند. وی افزود: این اعتراض و گردهمایی به جنایات رژیم صهیونیستی فقط در این زمان نبوده است؛ از ابتدای انقلاب و از زمانی که راهپیمایی روز قدس به دستور حضرت امام انجام شد از همان ابتدا جامعه ایرانیان کلیمی در مراسم روز قدس به صورت پررنگ ظاهر شده است و اعتراض خودشان را نسبت به غصب زمین‌ها و کشور مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده‌اند. نماینده کلیمیان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که در آینده‌ای نزدیک مردم فلسطین هرچه سریع‌تر بتوانند نه تنها در این جنگ پیروز بشوند، بلکه بتوانند به خانه و کاشانه واقعی خودشان و به سرزمینشان برگردند و به صورت آزاد و آزادانه و در امنیت کامل در آن کشور ادامه حیات بدهند.

رژیم صهیونیستی با حمایت غربی‌ها گستاخ‌تر شده است
در ادامه این گردهمایی ضدصهیونیستی، خاخام یونس حمامی لاله‌زار، مرجع دینی کلیمیان ایران گفت: ادیان مختلف در ایران در کنار هم زندگی می‌کنند با وجود اختلافات و تبلیغات زیادی که بعد از انقلاب شده، اما ما کنیسه و مجامع خودمان را داریم و کوچک‌ترین تعرضی به ما نشده است. امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای همیشه این توجه را به ما داشتند و در تمام بخش‌های کشور در امنیت زندگی می‌کنیم. یهودیان، زرتشتیان و مسیحیان در ایران در حال زندگی با آرامش هستند.
خاخام حمامی گفت: ما خود را پیروان حضرت ابراهیم می‌دانیم. ویژگی ایشان احسان و بندگی و خداپرستی است. انسان باید به دفاع از مظلوم بپردازد و وظیفه داریم در کنیسه‌های خود علیه جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض واجتماع کنیم. رژیم صهیونیستی بر خلاف دین یهودی دست به کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع می‌زند. این اقدامات پذیرفتنی نیست. مرجع دینی کلیمیان ایران تأکید کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت کشور‌های غربی گستاخ‌تر و وحشی‌تر شده است. این گردهمایی در برابر اقدامات فجیع رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه است تا از این طریق بشود هرچه زودتر آتش بس تحمیل و کمک‌های مردمی به این مردم بی‌دفاع ارسال شود. یونس حمامی لاله زار خاطرنشان کرد: ما در کنار سایر افراد آزاده دنیا این جنایت‌ها و حامیان آن‌ها را محکوم می‌کنیم و خواهان آن هستیم که این ظلم‌ها و جنایت‌ها به پایان رسد و مردم فلسطین در آرامش و آزادی به زندگی خود ادامه دهند.

یهود نسبتی با سیاست صهیونیستی ندارد
همچنین یهودا گرامی خاخام اعظم یهودیان ایران نیز در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: ما از گروهی که خود را یهودی می‌دانند و این جنایات را انجام می‌دهند اعلام برائت می‌کنیم. مانند یهودیان کشور‌های دیگر مخالفت خود را از اقدامات صهیونیست‌ها اعلام می‌کنیم و این موضوع را به شدت محکوم می‌کنیم. یهودا گرامی تأکید کرد:دین یهودیت از سیاست صهیونیستی جدا است و به درستی امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی ۴۰ سال قبل این موضوع را بیان کردند. زمانی می‌رسد که این ظلم از بین می‌رود و همه انسان‌ها با برابری در کنار یکدیگر زندگی خواهند کرد همه در راه راست قدم بر می‌دارند.

در کنار مسلمانان جنایات صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنیم
سلیمان صدیق‌پور رهبر کلیمیان اصفهان نیز در تجمع اعتراضی جامعه کلیمیان اصفهان، با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: چقدر نیکو و زیبا است که دو برادر در نهایت زیبایی در کنار هم قرار می‌گیرند مثل روغن نیک و پاکی که از خود نور و درخشش بدهد. وی افزود: چقدر اتحادی که بین ما کلیمیان اصفهان و مسلمانان اصفهان وجود دارد زیباست، چراکه همه یک هدف را دنبال می‌کنیم و آن هدف محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطین است. رهبر کلیمیان اصفهان ادامه داد: حاصل این نشست و تجمع امروز به دنیا نشان می‌دهد که باهم هستیم و همزیستی مسالمت‌آمیز داریم و در همه گرفتاری‌ها با یکدیگر همدردیم. صدیق‌پور خاطرنشان کرد: برای کلیمیان اصفهان و ایران باعث تأسف و شرمندگی است که این اتفاقات از سوی رژیم صهیونیستی در حال وقوع است. خدایا کافی است، آن فرد و نجات و منجی بشر را که باید بیاید بفرست تا دنیا را به سوی عدالت و شایستگی رهنمود کند.
جامعه کلیمیان اصفهان همچنین با تجمع مقابل استانداری اصفهان با قرائت بیانیه‌ای جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم و با مردم فلسطین ابراز همدردی کردند. «به کدامین گناه؟»، «حساب یهودیت از صهیونیست جداست»، «مرگ بر اسرائیل»، «به نام یهودیت جنایت نکنید» و «ما عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستیم» متن‌هایی است که در پلاکارد‌های معترضان کلیمی نوشته شده بود، در ادامه این تجمع پرچم رژیم غاصب اسرائیل به دست کلیمیان اصفهان به آتش کشیده شد.

ابراز برائت یهودیان شیراز از صهیونیست‌ها
همزمان با نقاط مختلف کشورمان تجمع یهودیان شیراز علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه برگزار شد که در این تجمع بر این نکته تأکید شد که حساب یهودی‌ها از صهیونیست‌ها جداست.
رئیس انجمن کلیمیان شیراز در حاشیه این مراسم به ایسنا گفت: امروز تجمعی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در جنگ غزه و اعلام انزجار از جنایات صهیونیست‌ها برگزار کردیم و بیانیه‌ای هم در محکومیت این جنایات صادر کردیم. امیرعلا سالاری با تأکید بر اینکه حساب یهودی‌ها از صهیونیست‌ها جداست، افزود: امروز در اینجا جمع شدیم تا تجدید بیعتی با رهبر معظم انقلاب داشته و هر گونه اعمال تروریستی را محکوم کنیم. رئیس انجمن کلیمیان شیراز با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رژیم غاصبی است که فلسطین را اشغال کرده است، گفت: ما یهودیان این کار که فلسطینی‌ها را از خانه خود بیرون کرده‌اند، محکوم می‌کنیم و هیچ‌گونه حمایتی از این اعمال شنیع نداریم. وی با تأکید بر اینکه بی‌شک یهودیان ایران و تمام یهودیان دنیا کشتار کودکان و زنان بی‌پناه را محکوم می‌کنند، افزود: به خصوص جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را به شدت محکوم می‌کنیم چراکه این جنایت قلب همه مردم را به درد آورد. سالاری با بیان اینکه آوارگی کودکان فلسطین در خیابان اشک در چشمان همه ما جاری کرده است، گفت: امروز جمع شده‌ایم تا اعلام همبستگی به فلسطینیان داشته باشیم و از آنان حمایت کنیم و خواستار آتش‌بس فوری هستیم.
امین دوستان دبیرکل انجمن کلیمیان شیراز نیز در حاشیه این مراسم به ایسنا گفت: مسلماً در هر دین توحیدی قتل و کشتار محکوم و گناه است و یکی از دستورات اکید و اولیه دین یهودیت این است که هم نوع خودت را دوست بدار. این یک بحث ماجراست که ما را الزام به حضور در چنین تجمعی کرده است، اما هدف اصلی ما از برگزاری این تجمع آن است که نشان دهیم یهودیت به عنوان یک دین الهی از صهیونیسم به عنوان یک نظام سیاسی کاملاً جداست. دبیرکل انجمن کلیمیان شیراز تأکید کرد: باید نشان دهیم وقایع فلسطین و غزه مذهبی نیست بلکه مشکل زیاده‌خواهی، غصب و اشغال یک سرزمین توسط یک نظام سیاسی صهیونیستی است. کامران سلباروخ رئیس شورای روحانیت شیراز هم در این مراسم گفت: ما وظیفه داریم به نحوی از خودمان یک عمل و رفتاری نشان دهیم که ثابت کند جنایات و اعمال رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان مورد تأیید یهود و دین نیست. صهیونیسم یک نظام سیاسی است و هیچ کاری به دین یهود ندارد و دین یهود بزرگ‌ترین مخالف جنگ و اجحاف و تعدی است.
تجمع یهودیان یزد هم روز گذشته در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در محل «کنیسه ملا آقا بابا» جنب مسجد جامع کبیر یزد برگزار شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار