248689
۲۴ مهر ۱۴۰۲
کتاب

جلد اول مجموعه «سیزده جادوگر» منتشر شد

کتاب «دزد خاطره» به قلم جودی لین آندرسون با ترجمه کیمیا صادق‌زاده از سوی کتاب پاپلی (واحد کودک و نوجوان نشر کتاب کوله‌پشتی) منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، مادر رزی اوکس دوازده‌ساله، هر چیزی را که باعث می‌شود مادرها دخترهایشان را دوست بدارند، از دست داده است. رزی از این واقعیت خبر دارد و برای آرام کردن خودش به داستان‌ها پناه می‌برد؛ اما یک شب تصمیم می‌گیرد داستان‌هایش را دور بیندازد. بعد دوست نامرئی‌اش به او کمک می‌کند تا کتاب «راهنمای شکار جادوگر در جهان هستی» را پیدا کند.

در این کتاب ادعا می‌شود که تمام شرارت‌های دنیا زیر سر سیزده جادوگر نامرئی و شکست‌ناپذیر است. یکی از این جادوگرها به نام «دزد خاطره» قدرت خطرناکی برای دزدیدن باارزش‌ترین گنج‌هایمان دارد: خاطرات. و این همان جادوگری است که مادر رزی را طلسم کرده است… .

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:
ناگهان شب ساکت و خاموش می‌شود. سکوت درخت‌زار را دربرمی‌گیرد؛ آسمان تاریک، که پیش از این هم ماه نداشت، تیره‌وتار می‌شود. جغدی با ستاره‌ها گپ می‌زند و بعد سکوت می‌کند. گربه‌ای با پشه‌ای صحبت می‌کند، آن را می‌خورد و بعد با ترس پا به فرار می‌گذارد. برگ‌های درختان آرام‌تر از قبل با یکدیگر پچ‌پچ می‌کنند. ارواح سنت ایگناتیوس حس می‌کنند که تاریکی دارد نزدیک می‌شود.

کتاب «دزد خاطره» اولین جلد از مجموعه «سیزده جادوگر» است که به قلم جودی لین آندرسون نوشته شده و کیمیا صادق‌زاده ترجمه کرده است. این اثر را کتاب پاپلی (واحد کودک و نوجوان نشر کتاب کوله‌پشتی) در ۲۷۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و به بهای ۱۶۵ هزار تومان برای گروه سنی بالاتر از ۱۰ سال منتشر کرده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار