248529
۱۷ مهر ۱۴۰۲
انیمیشن «مسافری از گانورا»

جشنواره فیلم کودک و نوجوان جایگاه انیمیشن «مسافری از گانورا» است

کارگردان «انیمیشن مسافری از گانورا» گفت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان جایگاه انیمیشن مسافری از گانورا است چراکه جامعه هدف این انیمیشن کودکان و نوجوانان هستند.

به گزارش کودک پرس ، سید احمد علمدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه معلولین و ایجاد حس خیال‌انگیزی در شخصیت فضایی داستان از اهداف انیمیشن «مسافری از گانورا» بود، اظهار کرد: گانورا یک سیاره دور دست نسبت به زمین است که در آن گیاهی به اسم گانو وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه انیمیشن مسافری از گانورا تازه ساخت بود و نیاز به رونمایی داشت، افزود: جشنواره فیلم کودک و نوجوان جایگاه انیمیشن مسافری از گانورا است چراکه مخاطب هدف این انیمیشن کودکان و نوجوانان هستند.

کارگردان انیمیشن مسافری از گانورا خاطرنشان کرد: سطح جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان خوب است اما بهتر بود که تبلیغات بیشتری انجام شود تا علاوه بر سانس‌های صبح که کودکان و نوجوانان حضور پررنگ دارند در بعد از ظهر نیز اینگونه باشد.

وی گفت: جاذبه‌های تاریخی و گردشگری اصفهان کار مدیران را در برگزاری برنامه‌ها راحت می‌کند از این رو اصفهان در پوشش جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خوبی عمل کرده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار