248372
۱۲ مهر ۱۴۰۲
خانواده سرابی

کودک بازیگوش بجای موش پفک سمی را خورد

خانواده سرابی برای به تله انداختن موش ها ، اقدام به آغشته کردن پفک با سم مرگ موش کرده بودند که بچه یک ساله خانواده براثر بازیگوشی و شیطنت اقدام به خوردن پفک های مرگ موشی کرده و دچار مسمومیت شده بود که با هوشیاری خانواده به اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد.

به گزارش کودک پرس ، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت : کودک یک ساله سرابی که با پفک آغشته به سم مرگ موش مسموم شده بود با تلاش نیروهای اورژانس ۱۱۵ از مرگ نجات یافت.

وحید شادی نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: خانواده سرابی برای به تله انداختن موش ها ، اقدام به آغشته کردن پفک با سم مرگ موش کرده بودند که بچه یک ساله خانواده براثر بازیگوشی و شیطنت اقدام به خوردن پفک های مرگ موشی کرده و دچار مسمومیت شده بود که با هوشیاری خانواده به اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد.
وی افزود: کارشناسان اورژانس سراب سریع به محل رهسپار شدند و کودک را بعد از اقدامات درمانی اولیه جهت بهبود روند درمان به بیمارستان سراب انتقال دادند .
شادی نیا به اعلام اینکه این کودک برای تکمیل مراحل درمان به یکی از بیمارستان های تبریز منتقل شده است، از والدین خواست کنترل بیشتری بر روی اعمال کودکان به دلیل کنجکاوی آنها داشته باشند .
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار