248165
۰۲ مهر ۱۴۰۲
سازمان تعلیم و تربیت

شکل گیری مدارس قوی برای داشتن ایران قوی مهمترین راه مقابله با سند ۲۰۳۰ است

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در مراسم نواختن زنگ “مهر، ایثار و مقاومت”، زنگ “یاریگران زندگی” و زنگ ” جشن عاطفه ها” که در مدرسه شاهد دخترانه آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان نواخته شد، گفت: شکل گیری مدارس قوی برای داشتن ایران قوی مهمترین راه مقابله با سند ۲۰۳۰ است.

به گزارش کودک پرس ، مجتبی همتی فر که به عنوان نماینده وزیر آموزش و پرورش در مراسم نمادین بازگشایی مدارس در کرمان حضور یافته بود، گفت: آموزش و پرورش با فرمان رهبری ماموریت جدیدی یافته و آن هم مسئولیت تعلیم و تربیت کودکان از سن کودکستان تا پایان دوره متوسطه است.

وی افزود: برای انجام مطلوب این ماموریت همه دستگاه ها باید پای کار باشند، همه باید کمک کنند تا بتوانیم اهداف نظام تعلیم و تربیت را به خوبی محقق کنیم.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اظهار داشت: همه انسان های بزرگ و تاثیرگذار، همه شهدا، همه مدیران، والدین و…مسیرشان از مدرسه گذشته است، تکریم و توجه به مدرسه ادای دینی برای همه ماست، خانواده ها فرزندانشان را به ما می سپارند پس باید در انجام رسالت خود دقیق و حساس باشیم.

همتی فر با بیان اینکه همه باید پای کار مدرسه باشیم و مدرسه را از خود بدانیم، گفت: اولیا و معلمان بخشی از بار سنگین تعلیم و تربیت را به دوش می کشند، حتما مثلث مدرسه، منزل، مسجد می تواند در زمینه های تربیتی و فرهنگی موثر واقع شود.

بر پایه این گزارش، زنگ “مهر، ایثار و مقاومت”، زنگ “یاریگران زندگی” و زنگ “جشن عاطفه ها” با حضور رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، فرماندهان انتظامی و سپاه ثارالله استان، نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، مدیران کل آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی (ره)، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان و…در دبستان دخترانه شاهد ناحیه ۲ کرمان نواخته شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار