248158
۰۲ مهر ۱۴۰۲
حمله به خانواده فلسطینی

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به کودک ۴ ساله فلسطینی

شهرک‌نشینان صهیونیست با حمله به یک خانواده فلسطینی کودک ۴ ساله این خانواده را مجروح کردند.

به گزارش کودک پرس ، منابع محلی در جنوب استان الخلیل در کرانه باختری امروز (شنبه) از حمله گروهی از شهرک‌نشینان به اعضای یک خانواده فلسطینی خبر دادند.

به نوشته وبگاه خبری مها، در پی این حمله که در منطقه «سوسیا» رخ داد، یک کودک چهار ساله زخمی و روانه بیمارستان شد.

«راتب الجبور» هماهنگ کننده کمیته‌های مردمی و ملی مقاومت در این باره گفت که تعدادی از شهرک‌نشینان شب گذشته وارد روستای «سوسیا» شده و با گاز فلفل و چوب و سنگ خانواده «الهدار» را مورد حمله قرار دادند که در این میان پسر چهار ساله این خانواده به نام «حامد الهدار» از ناحیه صورت و شکم مورد ضربه قرار گرفت و زخمی شد.

حملات شهرک‌نشینان تندرو به روستا‌ها و شهرک‌های فلسطینی نشین که در کنار بی تفاوتی و خونسردی رژیم اشغالگر صورت می‌گیرد، به رویدادی همیشگی تبدیل شده است؛ شهرک‌نشینان حتی هیأت‌های دیپلماتیک اروپایی که گاهی برای بازدید از کرانه باختری به فلسطین سفر می‌کنند را نیز هدف قرار می‌دهند.

در این راستا روز پنج‌شنبه هفته گذشته سازمان یهودی «بتسلیم» که هماهنگ کننده بازدید هیأت دیپلمات‌های ۱۰ کشور اتحادیه اروپا بود، گزارش داد که شهرک نشینان مسلح به این هیأت و شهروندان فلسطینی ساکن این روستا حمله کردند.

اتحادیه اروپا نیز اعلام کرد که هیأتی از این اتحادیه حین بازدید از مناطقی در کرانه باختری اشغالی، توسط شهرک نشینان صهیونیست مورد آزار و اذیت خشونت آمیز قرار گرفتند.

اما در مقابل نیز فلسطینی‌ها این حملات را بی پاسخ نگذاشته‌اند؛ به طوریکه امروز منابع فلسطینی از ۹ عملیات مسلحانه نیرو‌های مقاومت در نقاط مختلف کرانه باختری طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند.

طبق گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین (المعطی) مبارزان فلسطینی در مجموع ۲۶ اقدام مقاومتی از شلیک با سلاح تا پرتاب سنگ و تجمع و تظاهرات در استان‌های نابلس، رام‌الله و جنین انجام داده‌اند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار