248039
۳۰ شهریور ۱۴۰۲
کتاب «داستان های رو به رو»

تلفیق داستان های کهن و امروزی برای مخاطب کودک و نوجوان جذابیت دارد

نشست بررسی کتاب «داستان های رو به رو» با حضور مجازی مظفر سالاری، نویسنده و جمعی از اعضای بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، از سری نشست های کانون ادبی صبح اشراق نابینایان، نشست بررسی کتاب «داستان های رو به رو» با حضور مجازی مظفر سالاری، نویسنده و جمعی از اعضای بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) برگزار شد.

در ابتدای این نشست، کتاب «داستان های روبه رو» با حضور جمعی از از اعضای بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) بررسی شد. این کتاب داستان هایی از زندگی پنج تن است که بخشی از داستان ها به زبان حال و بخشی دیگر آن، داستانهایی جذاب از مقاطع تاریخی مختلف است. در ادامه اعضای کانون ادبی صبح اشراق، پرسشهای خود را درباره این کتاب از نویسنده پرسیدند.

مظفر سالاری نویسنده کتاب های «دعبل و زلفا»، «داستان های رو به رو» و «رویای نیمه شب» که به صورت مجازی و از طریق اسکای روم در این نشست حضور داشت گفت: بسیاری ازمسائلی که درباره اهل بیت علیهم السلام مطرح می شوند ممکن است در ابتدای امر برای کودکان و نوجوانان جذابیت لازم را نداشته باشند؛ اما وقتی که در کنار این مسائل، از داستانهای امروزی و با زبان ساده استفاده شود می تواند برای کودکان و نوجوانان جذاب و تاثیر گذار باشد.

در پایان مظفر سالاری، نویسنده کتاب قول مساعدت دادند که کسانی که داستانهایی در مورد ائمه اطهار (علیهم السلام) بنویسند را به عنوان کسی که صاحب تجربه هستند بررسی کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار