24800
۰۲ مهر ۱۳۹۶
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید انجام شد؛

تمدید بیمه حوادث تحصیلی نوباوگان مهدهای کودک تا سال آینده+ جزئیات

روابط عمومی بیمه ایران از تمدید بیمه حوادث تحصیلی نوباوگان مهدهای کودک (سازمان بهزیستی) به مدت یکسال خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و ضرورت ارایه خدمات به نوباوگان مهدهای کودک سراسر کشور ، قرارداد بیمه حوادث تحصیلی نوباوگان مهدهای کودک (سازمان بهزیستی) به مدت یکسال از تاریخ 1‏‏/7‏‏/96 لغایت 31‏‏/6‏‏/97 تمدید شد.

بنا به این گزارش ، پوشش بیمه ای مزبور در قالب 2 طرح تعریف شده و مهد های کودک سراسر کشور می توانند با پرداخت حق بیمه ای مختصر از خدمات پوشش بیمه ای این بیمه نامه استفاده کنند.

 

در این قرارداد ریسک های فوت ناشی از حادثه یا نقص عضو کلی و دایم ناشی از حادثه ( هر کدام با تعهدات 60 یا 120 میلیون ریال) و هزینه پزشکی ناشی از حادثه و اعمال جراحی آپاندیسیت ، فتق ، انسداد روده و مسمومیت غذایی (حداکثر مطابق تعرفه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ) با میزان تعهدات 12 میلیون یا 24 میلیون ریال تحت پوشش بیمه نامه حوادث تحصیلی نوباوگان مهد های کودک قرار گرفته اند.

معاونت نظارت بر بیمه های زندگی مديريت بيمه هاي اشخاص بیمه ایران در بخشنامه ای به مدیران مجتمع ها ، مراکز استانها و شعب تهران ، ضمن ابلاغ شرایط این قرارداد به واحدهای اجرایی خود، اعلام کرد، صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت به بیمه شدگان در قالب این قرارداد از طریق سیستم جامع حوادث و توسط شعب بیمه ایران در سراسر کشور قابل ارائه است .

 

منبع: روابط عمومی بیمه ایران

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار