247954
۲۷ شهریور ۱۴۰۲
ویژه‌برنامه «ضامن آهو»

ویژه‌برنامه «ضامن آهو» در بخش کودک و نوجوان کتابخانه عمومی ۲۲ بهمن برگزار شد

بخش کودک کتابخانه عمومی ۲۲ بهمن شاهرود با همکاری اعضای نونهال و نوجوان خود، اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه «ضامن آهو» کرد.

به گزارش کودک پرس ، هم‌زمان با فرارسیدن ایام شهادت امام رضا (ع) ویژه‌برنامه «ضامن آهو» در بخش کودک کتابخانه عمومی ۲۲ بهمن شاهرود با همکاری اعضای نونهال و نوجوان، برگزار شد.

سمیه رجبی کتابدار بخش کودک کتابخانه ۲۲ بهمن شاهرود با اعلام این خبر گفت: این برنامه به همت کتابداران بخش کودک و با همکاری کانون خادم یاران رضوی کتاب و کتاب‌خوانی، همچنین همراهی اعضای بخش کودک کتابخانه برگزار و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

سمیه رجبی در ادامه گفت: عشق به وجود مقدس آقا امام رضا (ع) سن و سال نمی‌شناسد و هر جا نام این امام رئوف باشد، عشق و دلدادگی در آنجا موج خواهد زد و این بار این عشق‌بازی در بخش کودک این کتابخانه و با مشارکت کودکان و نونهالان عضو کتابخانه به منصه ظهور گذاشته شد.

محبوبه علیین دیگر کتابدار بخش کودک این کتابخانه نیز گفت: این برنامه‌ها در تقویت روحیه مذهبی و شناخت کودکان با ائمه تأثیر زیادی دارد و ضمن آن کودکان را نیز با کتاب‌هایی در این زمینه آشنا می‌کند و موجب تقویت اعتمادبه‌نفس و علاقه‌مندی کودکان به مطالعه می‌شود.

وی افزود: خانواده‌های محترم می‌توانند برای عضویت کودکان و فرزندان خود به کتابخانه‌های عمومی مراجعه و به‌صورت رایگان فرزندان خود را به عضویت کتابخانه دربیاورند و از خدمات آموزشی و فرهنگی کتابخانه بهره ببرند.

گفتنی است؛ این برنامه با سینه‌زنی کودکان، قصه‌گویی پیراهن یادگاری از کتاب «۱۰ قصه از امام رضا (ع)» به روایت مژگان شیخی توسط نازنین زهرا چائوشان، اجرای نقالی «صیاد و آهو» توسط عضو فعال فاطمه نوروزی، شعرخوانی نیکا نیشابوری از کتاب «حرم مثل بهشته» نوشته یحیی علوی فرد و همچنین آموزش کاردستی توسط کتابداران و مسابقه همراه بود و با اهدای جوایز، لوح تقدیر، پذیرایی و صلوات خاصه امام رضا (ع) به پایان رسید.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار