247928
۲۶ شهریور ۱۴۰۲
غرفه خدمت‌رسانی

۱۲ غرفه خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی در کرمانشاه برپا شد

همزمان با برگزاری آیین سالروز شهادت امام رضا(ع) در مسجد جامع شهر کرمانشاه و در حاشیه این مراسم ۱۲ غرفه خدمت‌رسانی توسط خادمیاران رضوی کانون‌های تخصصی در بخش‌های سلامت، موکب امام رضا (ع)، مشاوره حقوقی، زیارت اولی، کودک، رسانه، تعلیم و تربیت، مشاوره و روانشناسی، قرآن، ایثار و شهادت، وقف و نذر، نمایشگاه و فروشگاه برپا شد.

به گزارش کودک پرس ، آیین عزاداری شهادت امام رضا(ع) امروز به همت خادمیاران رضوی استان کرمانشاه در مسجد جامع این شهر برگزار شد و در این مراسم معنوی ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت به عزاداری پرداختند و کارشناسان مذهبی و اساتید حوزه و دانشگاه به تبیین شخصیت، فضایل، مناقب و خدمات این امام همام به مردم و امت اسلام اشاره کردند.

همچنین دستجات سینه زن و تشکل‌های دینی به همراه ذاکران در رثای شهادت امام رضا(ع) به سوگواری و مرثیه‌خوانی پرداختند و بر ضرورت ترویج سیره رضوی در جامعه و بین جوانان و نوجوانان تأکید کردند.

یادآور می‌شود، از دیگر برنامه‌های مهم در حاشیه این مراسم برپایی ۱۲ غرفه خدمت‌رسانی توسط خادمیاران رضوی کانون‌های تخصصی در بخش‌های سلامت، موکب امام رضا(ع)، مشاوره حقوقی، زیارت اولی، کودک، رسانه، تعلیم و تربیت، مشاوره و روانشناسی، قرآن، ایثار و شهادت، وقف و نذر، نمایشگاه و فروشگاه بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار