24758
۰۲ مهر ۱۳۹۶
مدیر حوزه علمیه بیجار عنوان کرد؛

تجزیه کردستان عراق از عراق با هدف ایجاد پایگاهی برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی

حکمت حکیمی‌فر مدیر حوزه علمیه بیجار هدف از تجزیه کردستان عراق از عراق را ایجاد پایگاهی برای رژیم کودک کش اسرائیل در کشورهای مسلمان دانست.

به گزارش کودک پرس ، حکمت حکیمی‌فر در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که در محل ناحیه مقامت سپاه بیجار برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس و هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: شهدا و رزمندگان با اقتدار در برابر دشمنان دین و اسلام ایستادگی کردند و ثمره این مقاومت، پیروزی در دفاع مقدس و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دین مبین اسلام و قرآن، اجتناب از طاغوت در هر زمان و مکان است که رزمندگان اسلام با تأسی از مولایشان امام حسین(علیه‌السلام) در برابر ظلم و جور ایستادگی کردند و به پیروزی دست یافتند.

حکیمی‌فر ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی دشمن از هر ترفندی برای نابودی و شکست ایران استفاده کرد اما حتی با کمک کشورهای مستکبر جهانی نتوانست وجبی از خاک ایران را تصاحب کند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق بیجار ادامه داد: از آنجایی که نیروهای غیور اسلام و رزمندگان در صحنه نبرد حق علیه باطل آماده بودند هرگز اجازه نداند دشمن دست تعدی به خاک میهن دراز کند.

وی لزوم تشکیل هر حکومت اسلامی را نفی طاغوت دانست و گفت: در همان اوایل انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل با بیزاری و براعت از طاغوت انقلاب را تثبیت کردند و از همان زمان دشمنان در صدد نابودی ایرن انقلاب شکوهمند بودند از این رو جنگ را بر ما تحمیل کردند.

حکیمی‌فر با بیان اینکه دشمنان نتوانستند در دوران دفاع مقدس حتی به یکی از آمال خود دست یابند، عنوان کرد: ایران اسلامی و اقتدار کنونی آن به برکت و قدرت مردم همیشه در صحنه و رهنمود های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: دشمنان با تشکیل داعش بر آن بودند تا پایگاهی برای رژیم کودک کش اسرائیل در کشورهای مسلمان ایجاد کنند اما نتوانستند و امروز نیز بر آن هستند با تجزیه عراق و کرستان عراق به این هدف برسند.

مدیر حوزه علمیه بیجار در ادامه گفت : اگر داعیان حقوق بشر فریاد مردمان مظلوم کشور میانمار و یمن را می‌شنیدند امروز به جای یاوه‌گویی، به این مظلومان کمک می‌کردند.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار