247538
۱۲ شهریور ۱۴۰۲
کودکان نیازمند

یونیسف: نیاز مبرم ۵ میلیون کودک به کمک‌های بشر دوستانه در مالی

یونیسف اعلام کرد حدود ۵ میلیون کودک در مالی به کمک‌ های بشر دوستانه نیاز دارند و از این تعداد احتمالا ۲۰۰ هزار نفر پیش از پایان سال از گرسنگی می‌ میرند.

به گزارش کودک پرس ، یونیسف اعلام کرد حدود ۵ میلیون کودک در مالی به کمک‌ های بشر دوستانه نیاز دارند و از این تعداد احتمالا ۲۰۰ هزار نفر پیش از پایان سال از گرسنگی می‌ میرند.
به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین، صندوق کودکان ملل متحد «یونیسف» با انتشار بیانیه‌ ای در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد: به طور کلی حدود ۵ میلیون کودک در مالی -درغرب آفریقا- به کمک‌ های بشر دوستانه نیاز مبرم دارند. آمار‌ ها نشان می‌دهد تعداد افرادی که به کمک نیاز دارند، نسبت به سال ۲۰۲۰ یک و نیم میلیون نفر بیشتر شده است.
بنابر اعلام یونیسف، تعداد کودکان زیر پنج سال که از سوء تغذیه شدید رنج می‌برند تا اواخر سال به یک میلیون نفر خواهد رسید. از این تعداد احتمالا ۲۰۰ هزار نفر درصورت دریافت نکردن کمک در زمان مناسب، می‌میرند.
یونیسف تصریح کرد برای پرداختن به برنامه‌ های بشر دوستانه با کمبود بودجه رو به رو است به گونه‌ای که سازمان ملل امسال فقط ۲۱ درصد از مبلغ مورد نیاز برای کمک به مالی یعنی فقط ۸ میلیون و پانصد هزار دلار جمع آوری کرد. این درحالی است که مبلغ مورد نیاز مالی ۷۵۱ میلیون دلار است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار