247431
۰۶ شهریور ۱۴۰۲
آزار کودک مسلمان

آزار کودک مسلمان در یکی از مدارس هند جنجال آفرین شد

انتشار یک قطعه ویدئویی از کتک زدن کودک توسط همکلاسی های خود در یکی از مدارس هند، خشم مسلمانان را بر انگیخت.

به گزارش کودک پرس ، در یک ویدئویی از یکی از مدارسه ابتدایی دولتی «نیها» در ایالت اوتار پرادش نشان داده شده است که معلم کلاس اول ابتدایی در پشت میز خود نشسته است و به دانش‌آموزانی که به صورت همکلاسی خود سیلی می‌زنند می‌گوید که چرا او را آرام می‌زنید؟ او را محکم بزنید.

معلم هندو این اقدام را به این دلیل انجام داده است که این کودک مسلمان نتوانسته یکی از سوال‌های معلم را به صورت صحیح پاسخ دهد.

همچنین صدای معلم در این فیلم شنیده می‌شود که می‌گوید، گفته بودم که همه دانش‌آموزان مسلمان باید از هند بروند.

«محمد التماش» کودک هفت ساله مسلمان هندی در گفت‌وگوی مطبوعاتی در این باره اظهار داشت: این کار یک ساعت ادامه داشت تنها به این دلیل که من نتوانستم تنها یک سوال را پاسخ دهم.

والدین این کودک مسلمان در این باره گفتند که این اتفاق در روز پنج‌شنبه (دوم شهریورماه) در روستای کوباپور رخ داده است. روبینا مادر محمد در این باره اظهار داشت که فرزند وی در حالی که گریه می‌کرد به منزل بازگشت. او از نظر روحی آسیب دیده است. این روش برخورد با کودکان نیست.

پدر این کودک مسلمان که یک کشاورز است در این تصریح کرد: معلم از دوستان پسرمن در کلاس خواسته است که یکی یکی به صورت پسر من سیلی بزنند. معلم این کار خود را این گونه توجیه می‌کند که پسر من دروس خود را حفظ نکرده بود. درس پسر من خوب است و ما نمی‌فهمیم که چرا با او این گونه رفتار شده است.

وی با بیان این که این معلم مملو از نفرت است، گفت: تصمیم گرفته‌ام که فرزند خود را از این مدرسه ببرم. تمایلی ندارم که به پلیس شکایت کنم زیرا نمی‌خواهم که پلیس یا دادگاه دائم با من تماس بگیرند.

از سوی دیگر مدرسه در توجیه این اقدام از سوی معلم گفته است که او  معلول است و خود نمی‌تواسته این کودک را تنبیه کند لذا از دانش‌آموزان خواسته به جای معلم او را کتک بزنند.

از سوی دیگر برخی منابع خبری از ورود پلیس به پرونده این کودک مسلمان هندی خبرداده‌اند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار