247385
۰۵ شهریور ۱۴۰۲
جشنواره بین‌المللی فیلم

جشنواره فیلم‌ کودک اصفهان با حداقل هزینه برگزار می شود

سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان به میزبانی اصفهان پانزدهم تا بیستم مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان به میزبانی اصفهان پانزدهم تا بیستم مهرماه برگزار می‌شود. این جشنواره در دو بخش داخلی و بین‌الملل برگزار می‌شود و فیلم‌های سینمایی در بخش داخلی، و فیلم‌های انیمیشن در بخش بین‌الملل داوری می‌شوند. میثم بکتاشیان، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و دبیر اجرایی سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان در گفتگویی به بیان جزئیاتی از این جشنواره پرداخته است.

*فراخوان شرکت در داوری جشنواره به‌زودی روی رسانه‌ها قرار می‌گیرد و کودکان و نوجوانان می‌توانند در این فراخوان ثبت‌نام کنند. المپیاد فیلم‌سازی نیز در حوزه فیلم کودک و نوجوان به‌صورت تخصصی پیگیری می‌شود که استعدادهای جدید کشف شود.

*ایجاد امکان رفت‌وآمد برای کودکان و نوجوانان از مدارس و ایجاد دسترسی به این رخداد در محلات از طریق معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان در مناطق از جمله رویکردهای برگزاری عدالت‌محور سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان است. برنامه‌های جنبی به‌طوری تعریف می‌شود که بتوان رخدادهای سینمایی را در دل محلات انجام داد. مانند رویداد «سینما محله» که در آن فیلم‌های جشنواره‌های گذشته در دل محلات اکران می‌شود تا بچه‌ها با حوزه فیلم و هنر آشنا شوند.

*برگزاری یک جشنواره استاندارد و حرفه‌ای، در سطح بین‌المللی نیازمند حداقل استانداردهایی در سطح حرفه‌ای است که باید رعایت شود. و این به معنی اسراف نیست. به‌خاطر شرایط اقتصادی در حال برنامه‌ریزی به‌گونه‌ای هستیم که این جشنواره بدون کاستن از استانداردهای حرفه‌ای، با حداقل هزینه برگزار شود.

*فراخوان المپیاد فیلم‌سازی منتشر در چند روز آینده منتشر خواهد شد و هدف این است که کودکان و نوجوانان بتوانند با کمترین امکاناتی که در اختیار دارند، در قالب سوژه‌های و ایده‌هایی مطرح‌شده استعداد خود را بروز دهند و فیلم‌ها را از دریچه فکر و نگاه خود برای ما بفرستند که بتوانیم دنیا را از دریچه ذهنی خلاق و پویا نوجوانان ببینیم و چه چیز بهتر از تصویر می‌تواند ما را با دنیای ذهنی خلاق و پویا و امیدآفرین کودکان و نوجوانان آشنا کند؟ امید است با این المپیاد و استقبال خوب کودکان و نوجوانان رخداد خوب و فاخری در کنار جشنواره رقم بخورد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار