موقعیت فعلی شما : خانه/پزشکی و سلامت/تهران
247206
۲۷ مرداد ۱۴۰۲
نجات کودک

نجات جان کودک ۸ ساله توسط پلیس تهران

رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی فاتب گفت: با تلاش مأمور سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران، پسربچه ۸ ساله که داخل یک واحد مسکونی گرفتار حریق شده بود، نجات پیدا کرد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ حسین ربانی فر رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی فاتب گفت: خبری مبنی بر آتش گرفتن یک واحد مسکونی در محدوده بهارستان تهران به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اعلام شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران به نشانی اعلامی مراجعه و به بررسی موضوع پرداختند و با تحقیقات اولیه و پرس و جو از اهالی ساختمان، مأمور احسان پویانفر متوجه حضور کودکی ۸ ساله تنها در داخل خانه آتش گرفته می‌شود.

سرهنگ ربانی فر بیان داشت: از آنجا که بیم آن می‌رفت تا رسیدن عوامل آتش نشانی کودک ۸ ساله آسیب جسمی و روحی ببیند بلافاصله این مأمور وارد واحد مسکونی شده و پسر بچه ۸ ساله را از داخل آتش نجات داد.

رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی تهران ادامه داد: ایثار و جانفشانی و این اقدام پلیس در نجات جان کودک، خوشحالی اهالی ساختمان را در پی داشت.

سرهنگ ربانی فر در پایان با تاکید بر فراوانی رفتار ایثارگرانه در مجموعه انتظامی افزود: الگوی رفتاری پلیس مبتنی بر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مهربانی توأم با اقتدار است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار