247152
۲۲ مرداد ۱۴۰۲
نماز کلید بهشت

دومین جشنواره منطقه‌ای «نماز کلید بهشت» در ایلام برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: فراخوان دومین جشنواره منطقه‌ای «نماز کلید بهشت» در دو رده سنی بزرگسال و کودک و نوجوان شامل گروه ۶ تا ۱۸ سال اوایل شهریورماه امسال منتشر خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: فراخوان دومین جشنواره منطقه‌ای «نماز کلید بهشت» در دو رده سنی بزرگسال و کودک و نوجوان شامل گروه ۶ تا ۱۸ سال اوایل شهریورماه امسال منتشر خواهد شد.

«فاطمه رستگار» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر،اظهار کرد:  بخش‌های اصلی این جشنواره شامل فرهنگی (قصه‌گویی و پادکست)، هنری (نقاشی و طراحی، عکاسی، فیلم کوتاه با تلفن همراه و خوشنویسی)، ادبی (دعا و نیایش، داستانک و شعر و ترانه) و آموزش و پژوهش (ارائه مقاله) است.

وی با بیان اینکه از ارکان تعالیم دینی هدایت کودکان و نوجوانان به سمت فریضه نماز  است، تصریح کرد: مأنوس کردن کودکان و نوجوانان با فرهنگ نورانی نماز، انتقال مفاهیم دینی و مذهبی به زبان هنر و ادبیات، تقویت باورها و شعائر اسلامی، ترغیب و تشویق کودکان و نوجوانان به انجام فریضه نماز و ایجاد نشاط و روحیه تعامل در بین کودکان و نوجوانان با شرکت‌دهی آنان در برنامه‌های فرهنگی و هنری از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام ادامه داد: نخستین دوره جشنواره «نماز کلید بهشت» به‌صورت استانی برگزار شدو استقبال خوب مخاطبان از نخستین دوره جشنواره، ما را در برگزاری دومین دوره این جشنواره به‌صورت منطقه‌ای مصمم‌تر کرده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار