247089
۱۹ مرداد ۱۴۰۲
کتابخانه تخصصی «معتمدنژاد»

کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان «معتمدنژاد» فرهنگسرای رسانه افتتاح شد

همزمان با روز خبرنگار، با حضور جمعی از اهالی رسانه و خبرنگاران حوزه کتاب و ادبیات، کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان دکتر معتمدنژاد افتتاح شد.

به گزارش کودک پرس ،همزمان با روز خبرنگار، با حضور جمعی از اهالی رسانه و خبرنگاران حوزه کتاب و ادبیات، کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان دکتر معتمدنژاد افتتاح شد.

در این مراسم علاوه بر خبرنگاران خبرگزاری‌های دفاع مقدس، تسنیم، ایبنا، ایکنا و سیاست روز، سیدغلامرضا کاظمی دینان و جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه حضور داشتند.

کتابخانه تخصصی معتمدنژاد از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در حوزه کتاب‌های تخصصی رسانه، روابط عمومی، سواد رسانه‌ای و … آغاز کرده و خدمات متعددی را به علاقه‌مندان ارائه می‌کند.

با افتتاح کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان معتمدنژاد، این بخش نیز به کتابخانه فرهنگسرای رسانه اضافه شده و محفلی برای انتقال مفاهیم ادبی به کودکان و نوجوانان خواهد بود. این کتابخانه با داشتن بیش از ۳ هزار جلد کتاب تخصصی ویژه کودک و نوجوان و سالن مطالعه با ظرفیت ۴۰ نفر پذیرای آن‌ها خواهد بود.

در آیین افتتاحیه این کتابخانه، سیدغلامرضا کاظمی دینان از چهره‌های باسابقه عرصه روابط عمومی کشور، ضمن تقدیر از این اقدام فرهنگسرای رسانه گفت: برای ساخت جامعه فردا باید توجه ویژه‌ای به آموزش و انتقال مفاهیم مختلف به نسل جوان یعنی کودک و نوجوان داشت. کتاب بهترین ابزار برای انتقال این مفاهیم است.

وی افزود: راه‌اندازی این کتابخانه و توجه به آن و تلاش برای ارتقای منابع و فضای اختصاص داده شده به کودک و نوجوان می‌تواند گام موثری برای ساخت نسلی قوی از نظر دانش و فرهنگ باشد.

در بخش دیگری از این مراسم، «مهدی شکیبایی» رئیس فرهنگسرای رسانه گفت: کتابخانه تخصصی معتمدنژاد با داشتن منابع متعدد، از گذشته در اختیار اهالی رسانه بوده و خواهد بود. همواره تلاش کردیم تا برنامه‌های مختلفی را حوزه رسانه توسط این کتابخانه برگزار کنیم. «زرین قلم» که برند برنامه‌های کتابخانه‌ای فرهنگسرای رسانه است تاکنون بیش از ۲۸۰ جلسه را پشت سر گذاشته و توجه ویژه‌ای به مراسماتی نظیر رونمایی و نقد و بررسی کتاب دارد.

وی خاطرنشان کرد: از عموم خانواده‌ها دعوت می‌کنم همراه با فرزندان خود به این کتابخانه بیایند و از منابعی که در اختیارشان قرار گرفته است استفاده کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار