موقعیت فعلی شما : خانه/پزشکی و سلامت
246991
۲۳ تیر ۱۴۰۲

خداحافظی ۳۰ کودک ماهکی با سرطان در مازندران

جشن قطع درمان ۳۰ کودک با بیماری سرطان، صبح پنج‌شنبه در بیمارستان فوق تخصصی کودکان ماهک در ساری برگزار شد.

به گزارش کودک پرس، در این مراسم که از آن به عنوان جشن قطع درمان یاد می‌شود ۳۰ کودک مبتلا با سرطان با این بیماری مبارزه و از آن خداحافظی کردند.

در این جشن که با اجرای شاد مجری برنامه ( عمو رضا) همراه بود، ۳۰ کودک بهبود یافته، کیک سلامتی را با آرزوی پیروزی همه دوستان خود بر بیماری بریده و مدال قهرمانی مبارزه با سرطان را به گردن آویختند.

تاکنون ماهک بیش از ۲۰۰ کودک مبتلا به سرطان را تحت پوشش خدماتی از قبیل دارو و درمان، هزینه ایاب و ذهاب و سبد غذایی قرار داده است.

به گفته عبدالرضا شهریاری رئیس هیئت مدیره و‌مدیر عامل مجمع خیرین حمایت از کودکان مبتلا به سرطان مازندران، این جشن به صورت فصلی برای کودکان قطع درمان برگزار می‌شود.

وی فعالیت این بیمارستان را از سال ۱۳۸۹ اعلام کرد و افزود: طی ۱۲ سال فعالیت ماهک بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی به موسسه خیریه ماهک پرداخت شد.

شهریاری راه‌اندازی بخش پیوند« مغز و استخوان» و «همراه‌سرا» را از نیازهای مهم این بیمارستان عنوان کرد که به کمک‌های مردمی و خیران چشم دوخته است بیمارستانی که تنها با کمک‌های مردمی احداث شد و هیچ‌گونه کمک دولتی نداشته است.

مدیر عامل مجمع خیرین حمایت از کودکان مبتلا به سرطان مازندران به آمار بالای مبتلا به سرطان در این استان اشاره کرد و گفت: احتمال بهبود کودکان مبتلا به سرطان بین ۸۰ تا ۸۵ درصد است که می‌توان با کمک خیرخواهانه به این کودکان زندگی بخشید.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار