24645
۰۱ مهر ۱۳۹۶

آموزه های عاشورا در برنامه های هفته ملی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از برگزاری هرچه هفته ملی کودک با رویکرد توجه به آموزه‌های عاشورا در مراکر کانون پرورش فکری استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،هادی یوسف زاده با اشاره به محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رویداد مهم فرهنگی هفته ملی کودک، بر توجه ویژه به کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان کشور در سایه ارزش‌های مورد انتظار جامعه و تربیت صحیح آن‌ها برای ورود به عرصه‌های مختلف حیات اجتماعی تاکید کرد.

وی تاکید کرد: جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی و خواسته‌های کودکان امروز از مهمترین اهداف برنامه های هفته ملی کودک است که امسال با شعار «هرکودک نشانی خداست» از ۱۵ الی ۲۱ مهرماه همزمان با سرلسر کشور، در استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: کانون استان ضمن حضور فعال و گسترده در نمایشگاه استانی هفته دفاع مقدس برنامه ها و فعالیت‌های متنوعی را در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم ایثار و شهادت اجرا خواهند نمود.

یوسف زاده در پایان اظهار داشت: برنامه‌های هفته ی ملی و روز جهانی کودک سال جاری در روزهای ۱۵ تا ۲۱ مهر با شعار «هر کودک نشانی خداست» در سراسر کشور و همزمان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی نیز برگزار می‌شود.

 

 

منبع:خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار