موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
245410
۳۰ خرداد ۱۴۰۱

تاکنون امکانات سازمان بهزیستی به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان منتقل نشده است

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به گزارش رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان در خصوص وضعیت این سازمان، گفت: با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص متولی‌گری آموزش و پرورش در زمینه مراکز مهدهای کودک و پیش دبستانی، اما هنوز امکانات سازمان بهزیستی به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان آموزش و پرورش منتقل نشده است.

به گزارش کودک پرس ،رضا حاجی پور، در تشریح نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: در نشست امروز رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان وزارت آموزش و پرورش جهت ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان در کمیسیون آموزش حضور یافت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، سازمان نوپا و جدیدی در وزارت آموزش و پرورش بوده که پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب ایجاد شد و نیاز به تقویت دارد و وظیفه تربیت کودکان مهد کودک و پیش دبستانی را دارد ولی متأسفانه چندان مورد حمایت بخش‌های مختلف قرار نگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه این سازمان باید مورد حمایت نهادهای مختلف دولت و حاکمیت قرار گیرد، افزود: سازمان بهزیستی مکلف است امکانات خود را به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک منتقل کند ولی تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس ضمن تأکید بر تسریع در تدوین آیین‌نامه‌های لازم برای تقویت سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک این سازمان را عهده‌دار نقش کلیدی در تعلیم و تربیت کودکان برشمرد و تأکید کرد: این سازمان که وظیفه پرورش و آموزش به کودکان پیش از ورود به دبستان را دارد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار