24496
۰۱ مهر ۱۳۹۶
در آستاراخان روسیه اتفاق افتاد؛

مانور خیابانی یک قاتل روانی با سر کودک خردسال+ فیلم

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دلهره آور دستگیری یک قاتل روانی را در یکی از خیابان های ” آستاراخان ” روسیه به تصویر می‌کشد.

به گزارش کودک پرس ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دلهره آور دستگیری یک قاتل روانی را در یکی از خیابان های ” آستاراخان ” روسیه به تصویر می کشد. این مرد روانی در اقدامی جنون آمیز بعد از بریدن سر یک کودک 18 ماهه که از اقوامش بود در حالی که سر این کودک را در دست داشت در خیابان جولان می داد. وی پیش از ارتکاب این قتل ضمن حمله با چاقو به مادر قربانی، وی را از ناحیه شکم دچار جراحت جدی کرده بود. این مرد روانی که ” میخائیل الینسکی ” نام دارد و 42 ساله است به تازگی از یک تیمارستان آزاد شده بود.

 

در این ویدئو مشاهده می شود وی که توسط پلیس محاصره شده است با یک چاقو ماموران پلیس را تهدید می کند. سرانجام پلیس با شلیک چند گلوله به وی، او را دستگیر و به بیمارستان منتقل کرد. او که دچار جراحت جدی شده بود در بیمارستان جانش را از دست داد.

مادر این مرد روانی در این خصوص گفت : ” پسرم از سر و صدای زیادی که از منزل همسایه شنیده می شد عصبانی شده بود. دو روز تمام پسرم عصبانی بود و سرانجام با حمله به آنها این دختر بیگناه را کشت “.

 

گفتنی است؛ پلیس محلی از عدم اطلاع رسانی به آنها در خصوص آزادی این مرد ابراز تاسف کرد. سخنگوی پلیس در این باره گفت : ” هیچ کسی در خصوص این مرد به ما هشدار نداد. هیچ اطلاعاتی درباره این مرد در اختیار ما قرار داده نشد. این اتفاق در کشور ما رخ داد و ما از آزادی وی کاملا بی اطلاع بودیم”.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار