موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/تهران
244679
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

بخش مادر و کودک در 27 بوستان پایتخت راه اندازی شده است

نایب رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره ارائه تسهیلات مسکن به شهروندان، آخرین اقدامات در قرارگاه جمعیت،‌احیای بافت فرسوده، راه‌اندازی بخش مادران و کودکان در بوستان‌ها، تجهیز انبارهای مترو و… ارائه داد.

به گزارش کودک پرس ،پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در گفت و گویی اظهار کرد:استقبال خوبی از این قضیه از سوی مادران شده است در حال حاضر بخش مادر و کودک در 27 بوستان پایتخت راه‌اندازی شده و کمک شایانی به استفاده بانوان به ویژه مادران و کودکان از بوستان‌ها کرده است این مسأله یک صیانت و حفاظتی از حوزه خانواده است.

بعضا گزارشاتی به ما می‌رسید که مادران و  کودکان در برخی از بوستان‌ها ایمن نیستند و برخی توسط افراد شرور و مزاحم دچار آسیب شده‌اند بنابراین برای رفع این موضوع و کاهش تمایل مادران از بوستان‌ها مدیریت شهری تصمیم اتخاذ کرد که در بوستان‌ها بخش مادر و کودک را راه‌اندازی کند که اکنون با جداسازی و اختصاص وسایل بازی برای کودکان همچنین ایمن‌سازی بوستان‌ها در این بخش مادران راحت‌تر می‌توانند از بوستان‌ها استفاده کنند. البته این قضیه فارغ از موضوع بوستان بانوان است که قبلا وجود داشت و کاملا پوشیده است اکنون مبحث جداسازی یک بخش از پارک و بوستان مدنظر است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار