موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
240392
۱۲ مهر ۱۴۰۰

اصفهان | خبرنگاران نوجوان جشنواره کودک مشخص شدند

به گزارش کودک پرس ،به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره، در آزمونی که روز جمعه هشتم مهر برگزار شد، از بین ۱۱۵ نفر شرکت کننده در رده سنی ۱۴ تا ۱۸ سال در آزمون آنلاین خبرنگاران نوجوان جشنواره، پس از گزینش‌های لازم، ۱۶ نفر بالاترین نمره را کسب کرده و به جشنواره راه یافتند. براین اساس […]

به گزارش کودک پرس ،به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره، در آزمونی که روز جمعه هشتم مهر برگزار شد، از بین ۱۱۵ نفر شرکت کننده در رده سنی ۱۴ تا ۱۸ سال در آزمون آنلاین خبرنگاران نوجوان جشنواره، پس از گزینش‌های لازم، ۱۶ نفر بالاترین نمره را کسب کرده و به جشنواره راه یافتند.

براین اساس در بخش خبرنگاران: مهرسا پورخانعلی، بیتا خلیل زاده، نعیمه احمدی، محمدمهدی رضایی، سپهر نجاری، محمدصدرا حسینی، نسترن قاسمی، نگین جانثاری، صبا سجادیان، حوریه کفعمی، در بخش خبرنگاران با رویکرد بین الملل: آفرین عدیلی، سانیا صالحی و در بخش عکس: بهار محمودی، محمدحسین میرفندرسکی، آوینا امین جواهری، نسیم موسوی معرفی شدند.

این منتخبان در روز‌های آینده، در دوره آموزش خبرنگاری و عکاسی شرکت و در طول برگزاری جشنواره به تولید خبر، تصاویر و گزارش رویداد‌ها به صورت حضوری و آنلاین می‌پردازند.

بهترین تولیدات خبرنگاران در رسانه‌های جشنواره منتشر خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار