24018
۲۷ شهریور ۱۳۹۶
ثبت اولین تاکسی کتاب کودک کشور در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد

اولین تاکسی فرهنگی شمال کشور

با وجود انجام فعالیتهای متعدد فرهنگی، نه تنها ثبت این طرح به نام من هنوز صورت نگرفته است بلکه این تاکسی فرهنگی در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده در حاله ای از ابهام به سر می برد.

به گزارش کودک پرس ،
طراح اولین تاکسی فرهنگی شمال کشور گفت: با وجود انجام فعالیت‌های متعدد فرهنگی، نه تنها ثبت این طرح به نام من هنوز صورت نگرفته است بلکه این تاکسی فرهنگی در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد.
ساحل فیلسوف طراح اولین تاکسی فرهنگی شمال کشور و اولین تاکسی کتاب کودک کشور در خصوص عدم ثبت رسمی این کار فرهنگی اظهار داشت: حدود ۱۹ ماه است که بدون هیچ گونه مساعدتی در امر ترویج کتاب و کتابخوانی به ویژه برای کتاب کودکان به طور جد در تلاش هستم.

وی با بیان اینکه با توجه به مکاتبات انجام شده مبنی بر ثبت این تاکسی به عنوان اولین تاکسی کتاب کودک کشور، بعد از گذشت ماه‌ها انتظار، هیچ جوابی دریافت نکرده ام، افزود: با توجه به عدم نتیجه، از پای ننشسته و جهت ثبت این کار فرهنگی، درخواست خود را به اعضای محترم شورای شهر رشت نیز ، اظهار کرده ام .

سفیر فرهنگی تاکسی رانی رشت با اشاره به اینکه در خصوص تحقق این امر، تاکید شهردار سابق را هم در پاراف تقاضانامه خود در مدارک موجود داشته ام خاطر نشان کرد: متاسفانه در طول این مدت، اقدامات صورت گرفته به صورت بایگانی در حال خاک خوردن بوده که فقط می توان اظهار تاسف کرد.

فیلسوف با گله مندی از دستگاههای مربوطه مبنی بر کم لطفی در تحقق این کارفرهنگی ارزشمند، گفت: با وجود انجام فعالیتهای متعدد فرهنگی، نه تنها ثبت این طرح به نام من هنوز صورت نگرفته است بلکه این تاکسی فرهنگی در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده در حاله ای از ابهام به سر می برد.

فیلسوف با بیان اینکه درآمد زندگی من از راه رانندگی تاکسی شهر حاصل می شود، افزود: با وجود این نامهربانی‌ها و کم‌لطفی‌ها تاکسی فرهنگی شمال کشور در گوشه خابان در حال خاک خوردن است.

نویسنده کتاب «تاکسی، ساحل، رادیو» در پایان اظهار داشت: قول‌های شفاهی بسیاری از دستگاه‌های مربوطه، امید انجام این مهم را ایجاد کرده اما گذشت زمان موجبات فراموشی آن را برای وعده دهندگان فراهم می‌کند. لذا می‌طلبد شهر رشت که یک شهر فرهنگی است، با اهمیت دادن به فعالیت‌های فرهنگی اقشار مختلف، انگیزه فعالیت را برای آحاد مردم فراهم آورند.

 

منبع : شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار