موقعیت فعلی شما : خانه/کانون پرورش فکری
238810
۰۳ مرداد ۱۴۰۰

لزوم سرمایه‌گذاری معنوی، برای ساختن آینده‌ی زیبای کودکان و نوجوانان

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس گفت: سرمایه‌گذاری معنوی، برای ساختن آینده‌ی زیبای کودکان و نوجوانان ضروری است.

به گزارش کودک پرس ،حسین رییسی صبح امروز (سوم مردادماه) بازدید از کتابخانه و سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری جاسک در نشستی فرهنگی گفت: کودکان و نوجوانان از مهمترین اقشارجامعه هستند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری معنوی، برای ساختن آینده‌ی زیبای کودکان و نوجوانان ضروری است، خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکانی است که به نیاز این قشر، به صورت موثر و مفید پاسخ خواهد داد.

مسئول کانون پرورش فکری جاسک در این بازدید گفت: جمعیت کل دانش‌آموزی شهرستان جاسک قریب به ۱۵هزار نفر می‌باشد که از این تعداد قریب به ۵ هزار نفر جمعیت دانش آموزی شهرجاسک و قریب به ۱۰هزار نفر جمعیت دانش‌آموزی روستاهای شهرستان جاسک است.

الهام اشرافی جاسکی افزود: بانگاه به این جمعیت دانش آموزی و همچنین با توجه به استقرار صنایع در پایتخت مکران(شهرستان جاسک)ما شاهد افزایش جمعیت خواهیم بود و به تبع آن افزایش جمعیت دانش آموزی هم در پی خواهدداشت.

وی بیان کرد: با نگاه به اهداف معاونت فرهنگی کانون پرورش کشور به رشد و پرورش استعداد ذوقی و فکری کودکان و نوجوانان و توسعه عدالت محور فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار و محروم، باشعار آینده ساختنی است، می‌توان چشم‌اندازی زیبا برای کودکان و نوجوانان جاسکی ترسیم کرد.

به گزارش ایسنا، درخواست مساعدت جهت راه‌اندازی کانون پرورش فکری در شهر لیردف، کانون پرورش فکری در حوزه غرب شهرستان جاسک، راه اندازی ۲ واحد سیارروستایی کانون پرورش از جمله مطالباتی بود که از سوی کانون این شهرستان مطرح شد.

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار