موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
23875
۲۶ شهریور ۱۳۹۶

فهرست تولیدکنندگان برتر محصولات کودک و نوجوان مورد حمایت «به‌نشر»

خرید محصولات از مجموعه‌های ذکرشده در قالب برنامه زمان‌بندی خواهد بود و معاونت بازرگانی به‌نشر، بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در برگه‌های مشخصات محصول تا پایان مهر ماه جاری با آن‌ها تماس حاصل خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ،

اعلام فهرست تولیدکنندگان برتر محصولات کودک و نوجوان مورد حمایت «به‌نشر»
مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از اعلام فهرست اسامی تولیدکنندگان برتر محصولات کودک و نوجوان خبر داد که بنابر اعلام دبیرخانه نخستین جشنواره ملی «بشری» مورد حمایت به‌نشر قرار خواهند گرفت.
حسین سعیدی گفت: جشنواره بشری در دو بخش محصولات و ایده‌ها برگزار شد، در خصوص تولیدکنندگانی که تولیدکنندگانی که از میان حدود ۱۲۰ شرکت‌کننده در بخش اول (محصولات کودک و نوجوان)، واجد حد نصاب امتیاز لازم برای حمایت جشنواره قرار گرفته‌اند.

وی افزود: بنا بر اعلام دبیرخانه این جشنواره، محصولات کمک‌آموزشی رویش طلایی کوچولوها، اسباب‌بازی‌های بومی دلتنگی از مؤسسه چهارباغ، پازل‌های سه‌بعدی مؤسسه میراث فرهنگ و تمدن، محصولات نوشت‌افزار بچه‌های آسمانی، محصولات نوشت‌افزار قاصدک، محصولات نوشت‌افزار آزاده، محصولات نوشت‌افزار خلیج فارس و محصولات نوشت‌افزار کتابدار طوسی در این فهرست قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: محصولات پوشاک ردا، محصولات پوشاک ایران‌بانو، محصولات مؤسسه هفت‌هامون، محصولات نشر جابیرو، محصولات عسل نشر، محصولات گالیله کوچولو، محصولات خیاط کوچولو، عروسک‌های حنا از مؤسسه حوض نقاشی، عروسک مامایار، محصولات پازل و بسته باغبانی اشل، محصولات سرگرمی مهارت‌افزا، محصولات سرزمین ربات‌ها، مکعب‌های چوبی رادوین، محصولات آران پازل، بسته باغبانی میشا محصول مریان و بازی رایانه‌ای انهدام ۱ و ۲ رسانه‌گستر بنیسی نیز از دیگر محصولاتی است که مورد حمایت به‌نشر قرار خواهد گرفت.

سعیدی محصولات صوتیِ کودک و نوجوان از کتاب گویا، محصولات گروه کودک و نوجوان مرکز طبع و نشر قرآن کریم، محصولات گروه کودک و نوجوان مؤسسه دارالحدیث قم، محصولات نرم‌افزاری یاسین‌رایانه، اسباب‌بازی‌های پرشین‌تویز و اسباب‌بازی‌های نادرتویز را به عنوان سایر محصولات برتری برشمرد که به‌نشر از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

وی این نکته را نیز یادآور شد که جوایز بخش حمایت از تولیدکنندگان در قالب خرید تا سقف ۱۰ میلیارد ریال از محصولات خواهد بود و افزود: خرید محصولات از مجموعه‌های ذکرشده در قالب برنامه زمان‌بندی خواهد بود و معاونت بازرگانی به‌نشر، بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در برگه‌های مشخصات محصول تا پایان مهر ماه جاری با آن‌ها تماس حاصل خواهد شد.

شایان ذکر است جوایز این تولیدکنندگان برتر طی هفته جاری با حضور در مجموعه آن‌ها تقدیم خواهد شد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار