23436
۲۲ شهریور ۱۳۹۶

کودک آزاری دختر ۵ ساله ساوجی

هادی ملکی رئیس دادگستری شهرستان ساوه به خبرنگار ما در خصوص پرونده قتل «تبسم» گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی، آثار و شواهد موجود بیانگر آزار جنسی این کودک ۵ ساله توسط قاتل است.

به گزارش کودک پرس ،رئیس دادگستری شهرستان ساوه در خصوص پرونده قتل «تبسم» گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی، آثار و شواهد موجود بیانگر آزار جنسی این کودک ۵ ساله توسط قاتل است.

بامداد روز شنبه هفتم مردادماه سال جاری خبری حاکی از کودک آزاری در ساوه به سرعت در رسانه ها منتشر شد، ماجرا از این قرار بود که مادری کودک خود را در حالت بیهوشی به همراه شخص دیگری به بیمارستان می‌آورد و این طفل بنا به تشخیص اولیه پزشکان مشکوک به کودک آزاری جنسی تشخیص داده می شود و بلافاصله اورژانس اجتماعی، مددکاران بهزیستی و تیم پزشکی وضعیت این کودک را مورد رسیدگی قرار می‌دهند ولی متاسفانه به علت شدت جراحت وارده، «تبسم» ۵ ساله فوت می کند.

هادی ملکی گفت : پس از دریافت گزارش انتقال کودک مشکوک به آزار جنسی به بیمارستان مدرس ساوه، بلافاصله مقامات قضائی و انتظامی در محل بیمارستان حاضر شدند و قاضی دادگاه کیفری و بازپرس پرونده، تحقیقات خود را آغاز کردند.

ملکی با اشاره به انتقال کودک توسط مادر و فرد دیگری به بیمارستان بیان کرد: با توجه به تناقض گویی مادر کودک در بازجویی، شک بر کودک آزاری بیشتر شد، و با توجه به فوت کودک، مادر به همراه دو نفر دیگر مورد بازجویی های تکمیلی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده قتل کودک در دادسرای عمومی و انقلاب ساوه، در سریع‌ترین زمان ممکن تحقیقات توسط بازپرس پرونده تکمیل شد و در کمتر از یک‌ماه کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک ارسال شد.

پرونده قتل و کودک آزاری «تبسم» در حال بررسی است

رئیس دادگستری شهرستان ساوه در خصوص صدور رای نهایی اظهار کرد: در قانون جدید آیین دادرسی کیفری رسیدگی به پرونده‌هایی که در دادگاه کیفری یک بررسی می شود دارای تشریفات خاصی است که هر مرحله زمان خاصی را باید سپری کند و در حال حاضر روند این تشریفات در حال انجام است. و ظرف چند روز آینده زمان رسیدگی به هر دو پرونده تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: در این خصوص دو اتهام، قتل و آزار جنسی مطرح است که برای هر کدام پرونده جداگانه تشکیل شده است و هر دو در دادگاه کیفری یک بررسی می شود.

 

 

 

منبع: دیار آفتاب

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار