23291
۲۱ شهریور ۱۳۹۶
۷۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل سامانده‌هی شده‌اند.

ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل با همکاری بنیاد برکت

همه کارها برای آغاز سال تحصیلی انجام شده ؛با همکاری بنیاد برکت ۱۷ میلیارد تومان برای اسکان دانش آموزان و سرویسشان انجام شده است.

به گزارش کودک پرس ،مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: قریب به ۷۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل سامانده‌هی شده‌اند و با همکاری بنیاد برکت ۱۷ میلیارد تومان برای اسکان دانش آموزان و سرویس آنها انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: همچنین تامین مراکز ویژه کودکان کار که امکان حضور و هزینه لازم در کلاس را ندارند توسط بنیاد برکت تامین شده واز آغاز سال تحصیلی این منابع به استان تخصیص پیدا می‌کند و ما به این سمت می‌رویم که دیگر کودک بازمانده از تحصیل دراستان نداشته باشیم.
وی بیان کرد: همچنین همه اقدامات ما برای ایجاد دوره‌های پیش از دبستان انجام شده و رتبه ما از ۱۲ درصد به ۸۰ درصد افزایش پیدا کرده و اعتبار آن نیز از ردیف بودجه آموزش و پرورش پیش بینی شده است.


این مسؤول با بیان اینکه بحث ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش بسیار مهم است افزود: همه مشکلات برای ساماندهی نیروی انسانی انجام شده و امسال حدود ۶ هزار نفر در خواست جابه جایی در استان داریم که با نیمی از آنها موافقت شده است.
وی افزود: آماده سازی مدارس و تحویل فضاهای نیمه تمام انجام شده و قریب به بیش از ۵۰۲ کلاس تحویل شده و یا در مهرماه تحویل خواهد شد.

 

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار