23194
۲۰ شهریور ۱۳۹۶

آزادی کودک 8 ساله از چنگال قاچاقچیان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد و همکاری ریش‌سفیدان منطقه سیستان و بلوچستان کودک هشت ساله پس از 60 روز ازچنگال قاچاقچیان آزاد شد.

به گزارش کودک پرس ،محمود بیدشکی پیش از ظهر امروز در حاشیه تحویل کودک ربوده شده به خانواده‌اش اظهار داشت: خانواده‌‌ای پس از مفقود شدن کودک هشت ساله‌ خود به نیروی انتظامی و دستگاه قضا مراجعه کردند که پس از بررسی‌های اولیه مطمئن شدیم، این کودک توسط افراد قاچاقچی به دلیل حساب‌طلبی که با دیگران داشتند به اشتباه ربوده شده است.

وی افزود: پس از دو ماه کارهای اطلاعاتی توسط رئیس پلیس آگاهی و دستگاه قضا مطلع شدیم که این کودک هشت ساله در مرز سیستان و بلوچستان در گروگان قاچاقچیان قرار دارد که در این عملیات با همکاری ریش‌سفیدان این استان از جمله مناطق دلگان و پنگ در ساعت دو بامداد امروز توانستیم، او را  از چنگال قاچاقچیان نجات و در ستاد فرماندهی به خانواده‌اش تحویل دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد با هشدار به قاچاقچیان تصریح کرد: قاچاقچیانی که قصد شرارت در شهرستان عنبرآباد را داشته باشند با آن‌ها با اشد مجازات برخورد می‌کنیم.

 

منبع : خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار