موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
208766
۱۴ آبان ۱۳۹۸

ربودن نوجوان ۱۷ ساله در کرج/ گروگانگیران در غرب کشور دستگیر شدند

پلیس آگاهی استان البرز در عملیاتی یک نوجوان ۱۷ ساله که در باغستان کرج ربوده شده بود را از دست آدم‌ربایان آزاد و دو نفر عامل گروگانگیر را دستگیر کرد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در منطقه باغستان کرج رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرارگرفت.

 

نادربیگی افزود: طی بررسی های اولیه مشخص شد که نوجوان ۱۷ ساله چند روز پیش درساعت اولیه صبح به منظور کار از منزل خارج شده که پس از چند ساعت افرادی با خانواده وی تماس گرفته و با تهدید آسیب رساندن به وی  درخواست ۷۰ میلیون تومان را دارند.

وی ادامه داد: تحقیقات کارآگاهان نشان داد که گروگانگیران در یکی از استان‌های غربی کشور مستقر شده و در فواصل مختلف با خانواده نوجوان ۱۷ ساله تماس گرفته و وی را تهدید به مرگ کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: ماموران پلیس استان البرز با اخذ مجوز قضایی مخفیگاه گروگان‌گیران را در غرب کشور شناسایی و دریک عملیات غافگیرانه یکی از آدم ربایان را دستگیر کردند.

 

سرهنگ نادربیگی افزود: متهم پس از دستگیری اذعان داشت که با همدستی یکی از دوستانش گروگان را شناسایی و به بهانه کار او را سوار خودرو کرده و به یکی از استان‌های غربی کشور انتقال دادند که همدست وی نیز دستگیر شد.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار