2319
۰۱ شهریور ۱۳۹۵

پایان طرح نشاط معنوی در طارم

اجرای طرح نشاط معنوی گامی برای غنی‌سازی و ارتقای دانش معنوی نوجوانان است که همه ساله میزان استقبال از این برنامه اوقات فراغت بیشتر می‌شود.

به گزارش کودک پرس     عصر دیروز 31 مردادماه نیز اختتامیه طرح نشاط معنوی شهرستان طارم در امامزادگان هاشم و عوف شهر آببر برگزار شد و کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این دوره با اهدای جوایزی مورد تشویق قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام روح‌الله احمدی، روحانی اعزامی از قم که برای برگزاری این طرح در طارم حضور داشت، در گفت‌وگو با ایکنای زنجان، اظهار کرد: امسال شاهد استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان از طرح نشاط معنوی بودیم و ظرفیت کلاس‌ها تا دو برابر نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه 150 نفر از کودکان و نوجوانان شهر آببر در این طرح شرکت داشتند، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی به صورت متنوع و جذاب، یکی از مولفه‌های مهم جذب مخاطبان کودک و نوجوان در این برنامه‌ها است که می‌تواند اثرگذاری تربیتی خوبی هم در بین این قشر داشته باشد.

44975448498

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی دینی باید در بین مخاطبان کودک و نوجوان نهادینه شود، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های مذهبی به صورت برنامه‌های جذاب اوقات فراغت در قالب طرح نشاط معنوی یکی از این راه‌کارها است.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: به دنبال اجرای طرح نشاط معنوی در تابستان سال گذشته در شهر آببر 6 نفر از نوجوانان از فعالان مساجد شده‌اند که 4 نفر به عنوان خادم افتخاری و 2 نفر نیز به عنوان موذن از سال گذشته تا امسال فعالیت دارند.

یادآور می‌شود طرح نشاط معنوی شهرستان طارم همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی و مصادف با ماه مبارک رمضان کلید خورده بود و معنویت ماه مبارک رمضان نیز فرصت مضاعفی برای هر چه بهتر برگزار شدن این دوره در جوار حرم امامزادگان هاشم و عوف طارم بود.

گفتنی است مرقد امامزادگان هاشم و عوف به عنوان مصلای نمازجمعه شهر آببر مورد زیارت و حضور مردم دیندار شهر آببر و زیارتگاه مشتاقان خاندان عصمت و طهارت است.

منبع:    ایکنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار