موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
23022
۱۴ شهریور ۱۳۹۶

تکذیب ادعای مدیر بخش کودک و نوجوان باغ‌ کتاب

به گزارش کودک پرس ،علیرضا رمضانی، مدیرمسئول نشر مرکز، در جوابیه‌ای ادعای مطرح‌شده محسن طائب، مدیر بخش کودک و نوجوان مجموعه باغ‌ کتاب، را تکذیب کرد.در این جوابیه آمده است: «در تاریخ شش شهریور ٩٦، در گفت‌وگو با جناب آقای طائب، مدیر بخش کودک و نوجوان مجموعه باغ‌ کتاب، صفحه ١٠ «روزنامه شرق» ستون یکم، […]

به گزارش کودک پرس ،علیرضا رمضانی، مدیرمسئول نشر مرکز، در جوابیه‌ای ادعای مطرح‌شده محسن طائب، مدیر بخش کودک و نوجوان مجموعه باغ‌ کتاب، را تکذیب کرد.در این جوابیه آمده است: «در تاریخ شش شهریور ٩٦، در گفت‌وگو با جناب آقای طائب، مدیر بخش کودک و نوجوان مجموعه باغ‌ کتاب، صفحه ١٠ «روزنامه شرق» ستون یکم، آمده است: «در جلسه‌ای که به دعوت مدیرعامل نشر شهر آقای دکتر حسینی از ناشران و کتاب‌فروشان بزرگ‌سال، آقایان همایی، نشر نی، آقای رمضانی، نشر مرکز، آقای جعفریه، نشر ثالث، آقای میردشتی، آقای موسایی و… همچنین رئیس اتحادیه آقای آموزگار و دو نفر از نشر کودک، من از نشر پیدایش و یک نفر هم آقای ستارزاده از خانه ادبیات تشکیل شد…» و اضافه کرده‌اند: «تا آنجا که در خاطر دارم قرار شد آقایان کیائیان و آموزگار طرح خود را برای نحوه اداره فروشگاه کتاب باغ‌ کتاب ارائه دهند».
خبر حضور من در جلسه مذکور در صفحه تلگرام «مدیران نشر ایران» در تاریخ ٣٠ مرداد ٩٦ هم از قول جناب آقای طائب آمده بود. من حضورم را در جلسه مذکور تکذیب کردم و جناب آقای طائب هم در پاسخی که در صفحه تلگرام «مدیران نشر ایران» نوشتند، عدم حضور بنده را در آن جلسه تأیید کردند. بنابراین خواهش می‌کنم چون این خبر مجددا در «روزنامه شرق» از قول ایشان آمده است، مقرر فرمایید توضیح بنده را چاپ کنند». به پیوست متن جوابیه علیرضا رمضانی به ادعای محسن طائب در کانال تلگرام «مدیران نشر ایران» و عذرخواهی محسن طائب از بابت ذکر نام ایشان در همین کانال نیز ارسال شده است. با توجه به اینکه روزنامه «شرق» نسبت به این کانال مسئولیتی ندارد، از انتشار آن خودداری شد. 

 

منبع:روزنامه «شرق»

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار