248204
۰۳ مهر ۱۴۰۲
جشنواره سلام مدرسه

باغ کتاب در «جشنواره سلام مدرسه» برگزار می‌کند

کارگاه‌های دست ورزی، هنر، خلاقیت و استاپ موشن، با همکاری آریالند، با هدف تقویت عضلات دست و هماهنگی دست و مغز برای گروه سنی خردسال و کودک…

به گزارش کودک پرس ، کارگاه‌های دست ورزی، هنر، خلاقیت و استاپ موشن، با همکاری آریالند، با هدف تقویت عضلات دست و هماهنگی دست و مغز برای گروه سنی خردسال و کودک (۴ سال به بالا)

کارگاه‌های زیبانویسی و آموزش نحوه درست نشستن و قلم به دست گرفتن و زیبانویسی همراه کاربرگ با همکاری رامو، برای ۶ تا ۱۲ سال و کارگاه‌های فناوری و بازی کدنویسی برای ۹ تا ۱۸ سال با همکاری آکادمی‌یاسان هزینه شرکت در هر کارگاه ۵۰ هزار تومان است.

کارگاه‌ها تا پایان مهر ماه ۱۴۰۲، در طول هفته از ساعت ۳ تا ۹ شب و پنجشنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ۹ شب برگزار خواهند شد.

کودکانی که در کارگاه آریالند(دست‌ورزی، هنر و خلاقیت) شرکت کنند در قرعه‌کشی دریافت جایزه لوازم‌التحریر، ثبت نام‌ خواهند شد و کودکانی‌که در کارگاه زیبا بنویسیم شرکت کنند، یک دوره آموزش آنلاین زیبا بنویسیم رایگان دریافت خواهند کرد.

صدای سوت قطار مدرسه که به ایستگاه نزدیک می‌شود به گوش می‌رسد و ما در «غرفه لوازم‌التحریر سلام مدرسه» در کتابفروشی بزرگسال باغ کتاب (سروستان) همه کوپه‌های قطار را پر کرده‌ایم از آنچه شما و فرزندانتان برای مدرسه نیاز دارید.

یک قطار جمع و جور و صمیمی برای خریدی اقتصادی.

اگر به قطار رنگارنگ سلام مدرسه در کتابفروشی بزرگسال سر زدید و در اقلام اساسی کمبودی احساس کردید، به فروشندگان اطلاع دهید تا کالا تامین شود.

همچنین می‌توانید اگر به قیمت کالایی در این غرفه، نقد مستند داشتید مطرح کنید تا قیمت را بررسی کنیم.

راستی تا پایان مهر ماه همه اجناس قطار با تخفیف باقی می‌ماند تا اردوهای مدارس هم بتوانند از این فرصت استفاده کنند‌.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار